Tags

, , , , , , ,

Sidste uges indlæg som på mange måder var grænseoverskridende og hudløst ærligt har gennem ugen givet en del feedback.

Heldigvis har langt de fleste været positive, men nogle har også været mere belærende – sådan lidt om at jeg måske er for følsom, eller i den helt anden grøft – råb da bare Fuck til det hele.

Selv er jeg ikke helt Mig selv endnu, mine tanker flyver konstant til, at jeg ikke føler mig hjemme i min krop…. Og det kan komme ud af den blå luft – fx kan jeg den ene dag om morgenen syntes jeg ser brandgodt ud i et sæt tøj, og når jeg kommer hjem, så ser jeg straks 20 kilo tykkere ud – og rent logisk så nægter jeg at tro på, at de 20 kilo er kommet på 😉 Men det der Mindset – det kan virkelig “Fucke” med ens hjerne 😦

Jeg er nået dertil, hvor jeg i den her tilstand, også nogle gange virkelig skal kæmpe for ikke at komme ned i et sort hul – og ikke mindst tøjle “den indre Bitch”.

Min krop er max stresset, og til tider føles blot det at trække vejret som en kamp……… Men det er en kamp JEG VINDER ❤

For jeg vil vinde! Ingen tvivl om det 90% af tiden… og det er de 90% jeg hænger fast i. Det er her jeg er glad, hvor jeg trives, og prøver at få det bedste ud af det, med det min krop nu kan præstere på den dag ❤ For der er uden tvivl dage, hvor min krop kan lidt mere end andre, og så skal jeg bare huske at lytte, og så skal tålmodigheden og Bitchen tøjles.

Men jeg er tyndhudet, og der skal ikke mange kritiske ord til, før jeg igen kigger i spejlet – for selvtilliden tog lige et ordentligt dyk, og jeg føler mig lidt igen, som en usikker teenager – den Stærke kvinde er gemt lidt af vejen, men jeg håber, at hun snart finder vejen frem igen ❤

Men når man sådan har været nede at vende, så er det også tiden, hvor folk som har noget imod en stikker hovedet frem, og syntes at de skal sparke lidt ekstra til en.

Jeg forstår ikke den slags? Hvorfor er der nogle mennesker, som der har brug for at træde på folk, som ligger ned ? 

Det kan godt være, at de heller ikke har det godt, men hvorfor skal de træde på andre  – får de det virkelig bedre af det?

Havde jeg været lidt stærkere, så havde jeg uden tvivl sagt fra, og så havde de også fået spørgsmålet – samt fået af vide, at det er virkelig dårlig stil, og ikke mindst en ting, som jeg på ingen måde kan være en del af.

Så min bøn til jer ❤

Hvis I kender en som kæmper, så lad være med at træde yderligere på den person – har I ikke noget pænt at sige, så ti stille – men har I noget godt, så kom frem, sig det, eller blot være den støttende skulder eller det ekstra kram, som i den grad kan sætte smil på læben, på den som kæmper ❤

Kærlige og Fighterstærke hilsner

M