Jamen for fanden – Livet er sq da ikke lutter lagkage og lyserøde skyer hele tiden eller er det 🙂

Hvor er det så lige jeg vil hen med det – jo jeg ville da ønske, at jeg altid kun havde positive ting at fortælle om, lækre analyser eller anmeldelser – men som den person jeg nu engang er, så er der nogle gange, hvor livet bare ikke er positivt – det ordsprog om at det er som en rutchebane, det passer meget bedre efter min erfaring, hvis jeg skal være ærlig 😉

Men lige nu der er jeg på vej op efter sygdom og mange andre ting, så kan jeg mærke at de positive ting kommer og det smitter af på humøret, så jeg nærmest føler, at de positive ting bliver flere, men hvorfor er det så, at man ikke fortsætter i denne stil op ad rutchebanen – men nogle gange tager nogle ture ned.

IMG_9063

For mit vedkomme så er det gerne, når der er ting, som jeg ikke kan styre fx sygdom, hvor man ganske magtesløs må lade stå til, og overgive sig til sundhedsvæsen og lytte til kroppen selvom hjerne vil noget andet eller fx andre folks uretfærdige måske barnlige og respektløse opførsel overfor en.

Men lige nu så har jeg sat et stort skjold rundt omkring mig – ingen sygdom er velkommen og de mennesker jeg omgiver mig med skal bare opføre sig ordentligt 🙂 For denne tur op ad rutchebanen den skal nydes og den skal vare i rigtig lang tid – det har jeg besluttet, samtidig med at jeg har besluttet, at det helst skal smitte af på mine omgivelser 😉

Mission ”vær et godt menneske” er taget med ind i det nye årti, og det går bare rigtig godt 😀

Lige nu er jeg faktisk med i et event som køres på Facebook ”Kickass Challenge” og det er faktisk på mange måde med til at styrke denne mission – i dag har vi fx skullet glæde 10 mennesker, som vi ikke kender – det er vildt inspirerende at se, hvordan andre klare den opgave, men samtidig kan man allerede nu mærke at efter 3 dage, så bakker vi hinanden op inde på siden – så der også er plads til hænderne i vejret og ”bøvser”.

Jeg har ikke fortrudt, at jeg tog springet og meldte mig til – I går skulle vi lave en ”bucketliste” – umiddelbart nemt, men når man skal offentliggøre den, så var det ganske grænseoverskridende for mig, men i dag er jeg glad for det, og jeg har mere end nogensinde fokus på, at der skal krydses nogle af de punkter af på listen – så de kan skiftes ud med nye ting 😀

Kickass challenge løber over 1 uge, så du kan stadig nå at være med – Tør du ? 😉

Du kan melde dig ind her 😉 Vi ses 😀