Tags

, , , ,

Sommerferie er også kommet til mig og sommerferie betyder afslapning, gør hvad du har lyst til for at lade op og måske lidt to do lister 🙂

For mig startede den med lidt To do… Og så kom tidspunktet hvor vi igen står i lufthavnen og skal vælge feriens nyindkøbte bog – en tradition som er så fast for vores familie, at vi taler om det hvad gang.

I år faldt mit valg på en bog som The teens syntes lød spændende, og jeg må sige, at jeg også blev fanget lidt af bagsiden.

Faldet af S. K. Tremayne

Bogen handler om Angus og Sarah Moorcroft der mødes tidligt i livet, og bliver forelsket ved første blik.
Forholdet udvikles hurtigt, og de har et succesfuldt liv med jobs, dejligt hus i lørdag og de smukkeste enæggede tvillinger.

Lige indtil der sker en skæbnesvanger ulykke, og en lykkelig familie på 4 bliver til 3.

Parret mister en af deres døtre, men efter et stykke tid opsatte tvivlen, hvem er den overlevende, og hvordan skete ulykken ?

Faldet er en bog der overrasker på mange punkter. Man får sat mange tanker og teorier i spil, og man drages langsomt men sikkert ind i den.
Især er slutningen så overraskende, at man bagefter lige tænker tilbage, og så ændres historien på nogle meget betydningsfulde punkter, så man næsten mister vejret.

God læselyst
Malou ❤

