Tags

, , ,

Kender du det, når man pludselig føler det som om, at livet tager en drejning?

Det kan være de store ting som fx en jobsituation, helbred eller familieforhold, men det kan også være ganske små ting, hvor der måske sker mange små ting på en gang, så det kan føles som en stor drejning.

Selv føler jeg lige nu, at jeg står ved et vendepunkt. Hvor jeg i længere tid har været presset personligt med et sygdomsforløb, som der har lagt store begrænsninger på min dagligdag, og ikke mindst har tæret på mit humør.

Men så kom ugen hvor jeg startede op på job, kunne starte stile og roligt på træning, stille og roligt kunne mere i dagligdagen . alt sammen plusser der gav mig et smil på læben – der kom et lille tilbagefald om fredagen – men så vendte det hele lørdag.

Lørdag kunne jeg træne – bedre end jeg forventede – fik lavet et projekt med nogle fliser, som jeg havde tænkt på længe, og det bliver så godt, og så var jeg så heldig at vinde en konkurrence – Glæden var enorm, det føltes som om at jeg stod foran en skillevej, hvor jeg sagde farvel til det negative, og Goddag til en positiv vej foran mig 😀

Efter en tid med udfordringer, hvor jeg har kæmpet for at bevare godt humør og optimisme, så byder jeg den nye vej velkommen ❤ Jeg er så klar til at byde ind med mere af det positive, og modtage det positive retur ❤

Så mit budskab må være – Ja vi kan alle blive udfordret i en grad, hvor det kan være svært at se det positive, men prøv det for en dag så vender det, og du vil ende med at få det største smil på læben ❤

Kkærlige tanker og håb udsendes til dig

Malou ❤

