Tags

, , , ,

”Jagten på den positive bølge og flugten fra de negative kiks” har nu stået på et stykke tid – og mon ikke du også kender følelsen af at blive slået ud af kurs nogle gange 😉

Selv har jeg haft min eftertænksomme dag, og så kom der lige en påvirkning udefra der slog kursen på en rutchebanetur.

rutchebane

Når tingene kommer udefra så kan det være svært at bevare fokus, og så kan det nogle gange være en fordel at mærke efter, når man har taget rutcheturen og bemærke, hvad fik en til at stoppe op og få vendt en tilbage til sit fokus og til sig selv.

Når man har prøvet det en gang, og man ved hvad der fik en på rette kurs sidst det skete, så kan det være nemmere og hurtigere at undgå de helt store rutcheture.

Her er der ingen opskrift på, hvad der kan være rigtigt, for det der er rigtigt for mig, er måske ikke rigtigt for andre. Men hvis man har svært ved at mærke efter, hvad der skal til, så kan der her være et par ideer.

  • Gå en tur ved stranden/havnen/skoven
  • Tag op og træne/løb en tur
  • Hør høj musik og syng med
  • Tal med en veninde/ven/livline
  • Træk dynen op om ørerne og giv dig selv lov til at se et afsnit eller to af en serie på netflix ell. En film

Det er ikke så vigtigt, hvad det er der virker for dig, eller hvad du gør – Det vigtigste er, at du kommer væk fra rutchebanen og finder tilbage til dit fokus 😉

best

Når du har fundet fokus og smilet er tilbage på læben, så er jeg sikker på, at du også vil mødes med flere smil. Det er i hvert fald den erfaring som jeg har gjort mig, så selv om det nogle gange kan være lidt op ad bakken, så stoppes der op og fokuseres – Målet på den lange bane er jo

Jeg vil bare være glad & det ønsker jeg også du er ❤

Smilende hilsner

Malou ❤

