Tags

, , , , ,

Har du fokus på de positive ting omkring dig, eller er du blevet hevet ned af negative bølger, og står og kigger rundt for at finde vejen op?

Her oplever jeg at mit fokus på det negative, har gjort nogle ting lidt lettere – jeg har lidt lettere ved at trække mig fra situationer, som jeg ved kan trække mig ned negativt, og er jeg i et lidt dårligt humør, så prøver jeg at finde fokus på noget, som jeg godt kan lide, og evt. komme ud og lave noget som jeg ved vil løfte mit humør.

I øjeblikket er der en del pres på job, og så er det ekstra vigtigt at man sørger for, at man laver noget man syntes om, og selv fylder sig med godt humør, så man har lidt at stå imod med i pressede stunder 🙂

I øjeblikket finder jeg en stor ro i at tage op og træne, på mange punkter er der stadig lang vej til formen, og min ankelskade og piskesmældet har lagt sine begrænsninger for mig, men jeg nyder at få brugt min krop, og selvom lysten måske ikke altid er lige stor, når jeg tager af sted, så er humøret højtnår jeg forlader træningscenteret.

Især har jeg fundet glæde i at prøve nye ting i træningscenteret, så det ikke kun er motionscyklen, løbebåndet og cirkeltrænings maskinerne der bliver brugt – senest har jeg kastet mig ud i at prøve spinning og Latinmix (dans) – og det skaber et endnu større smil, at jeg kan udfordre mig selv, og så er det sjovt med lidt afveksling.

Min fokus på de positive ting, har også sat fokus på at det er nødvendigt at have fokus på at passe på mig selv, for når jeg er fyldt med positiv energi og overskud, så har jeg nemmere ved at give nogle positive ting videre.

say-no

Netop denne snak tog jeg med en veninde i går, hun er rigtig god til at passe på hendes børn og drage omsorg, men til gengæld så er hun selv helt udkørt, og har svært ved at overskue at nå det hele, og i øjeblikket så er det også svart at finde tid og overskud til andet end dagligdagen.

Husk at den vigtigste er altid Dig Selv ❤ Når du er på toppen og har overskud, så har du nemmere ved at dele ud af overskud til andre. Så det er ok at trække tid ud til sig selv, pleje sig selv og lade egne batterier op ❤

Kærlige omsorgsfuld hilsner

Malou ❤

pas

