Tags

, , , ,

Kender du det, at man nogle gange kan blive påvirket af folk omkring en, og det er nødvendigvis ikke altid lige positivt.

I den sidste tid har jeg haft en del om ørerne, og noget af det som jeg har forsøgt at holde fast i, det er selvfølgelig første prioritet The Teens og job, dernæst kommer min træning som på mange områder stadig er på genoptræningsstadiet, noget der i den grad kan rejse en utålmodighed og indre irritation – Jeg vil bare gerne kunne det hele igen 😉

Når man så samtidig er lidt presset selv og særligt sensitiv, så er man til tider mere opmærksom på de signaler, som folk omkring en udsender.

I de seneste dage så er jeg blevet meget opmærksom på, at jeg søger væk fra folk som trækker den positive energi ud af mig og som sjældent kommer med nogle positive tanker – Jeg bliver simpelthen træt, når jeg møder dem, og kan tydeligt mærke at alt overskud trækkes ud af mig, og det ønsker jeg ikke, og de dage hvor jeg ikke har det magiske overskud til at løfte deres humør, så søger jeg væk for at bevare min egen positive energi.

negpos

Det er vigtigt at man passer på sig selv, og sørger for at bevare sit gode humør for jo stærkere det er, jo større sandsynlighed er der for at du kan påvirke andre til at se tingene mere positivt. Jeg skal dog erkende at det ikke altid er lige nemt, men kan nogle gange godt selv blive revet med på en negativ bølge, og så er kunsten at gøre sig fri af den negative bølge – og prøve at vende den til noget positivt 😀

Hvordan man kan sikre sig, at man altid kan gøre det – jeg tror ikke, at man for tid og evighed kan undgå det, men jeg tror at man med fokus kan blive bedre til at undgå de negative bølger, og måske man endda kan få styrket sit kendskab, så man måske rent instinktivt kan undgå at blive involveret med de negative bølger.

For hvem vil ikke gerne omgive sig med positive bølger – måske ikke helt ”The Ole Henriksen way” men bare lidt derhen 😉

think

Lad os sende de positive bølger ud – Lad være med at ride med på de negative bølger – du kunne jo komme til at skubbe en positiv oplevelse fra dig ❤

Glade positive weekend hilsner til dig ❤

Malou på den positive bølge 😉

