Tags

, , , , ,

Hvis jeg siger Natsværmer…tænker du mon så på det lille dyr som på en gang kan være rigtig smukt og virkelig irriterende, en sang af Lars H.U.G eller på en bog, som er udkommet for nyligt ?

Jeg er så heldig, at have fået “Natsværmer” Skrevet af Jakob Olrik – En herre som jeg har stiftet bekendtskab med før både ved et foredrag og en af hans tidligere bøger Kvinde Kend din mand.

IMG_3574

Denne bog er dog på ingen måde noget i samme stil – dette er en erotisk roman, og jeg skal gerne indrømme, at jeg var meget spændt på at læse den, da den har fået en del presse opmærksomhed, og den har været enten hadet eller elsket af en del.

Første indrømmelse til Jakob….du fangede min interesse med på de aller første 4,5 side…det første kapitel var i den grad en cliffhanger, som man bare måtte finde frem til historien bag.

Bogen er på bygget på Luna´s historie, som hun fortæller i brudstykker til Jakob, som på den måde også får en hovedrolle i bogen, og også kommer med nogle meget personlige fortællinger.

Luna er en ung pige, som Jakob møder til et af hans foredrag, hvor hun får vækket hans opmærksomhed, og får ham til at indvilge i at mødes, da hun har brug for hjælp – hvad hun mener med det, det skal blive det gennemgående tema i bogen, og vise sig at være en større udfordring end han forventede.

Luna skal hurtigt vise sig at have prøvet lidt mere end de fleste unge piger på hendes alder, og her taler vi ikke om uskyldige oplevelser.

Det skal snart vise sig, at Luna har haft en del eskapader med kendisser og den danske overklasse – Spørgsmålet er …

  • Er eskapaderne stoppet
  • Er Luna i det hele taget indstillet på at stoppe dem
  • Bliver Jakob draget ind i dem

Anden indrømmelse til Jakob… For pokker du havde mig fanget igennem hele bogen.

Lad mig sige det med det samme – bogen kan ikke sammenlignes med fx Fifty Shades of Grey – men det er en spændende historie med nogle erotiske elementer, og jeg kan sige, at jeg ville gerne læse en fortsættelse…..For jeg kan ikke tror, at Luna´s historie er helt slut.

Har du ikke læst den, så kan jeg kun sige – du skal ikke starte på den, hvis du ved, at du ikke kan afsætte lidt tid til den 😉

God læselyst

Malou ❤

 

