Tags

, , , ,

Har du prøvet, at du er fast overbevist om at du har en aftale, du når frem…… Og så har du husket forkert, aftalen var ikke i dag 🙂

Jeg er nok lidt det, som mange vil kalde en ”kalender-afhængig-kvinde” – alt skal gerne stå i den, og der er mange planer, og der er styr på tingene……

Eller det var der. Her i denne måned er jeg virkelig blevet udfordret på et udsagn om, at jeg skulle være en lille smule stresset – For det syntes jeg bestemt ikke, at jeg er 🙂 Jeg har måske lidt meget om ørerne, og slet ikke tid til alt det, som jeg gerne vil, men jeg føler mig bestemt ikke stresset:-D

Men nu er det så anden dag i dag, at jeg må krybe til korset… min kalender eller min hjerne har spillet mig et puds.

Need

Første gang var for ca 14 dage siden, da jeg troede jeg havde en lille uge til The Teens skulle være 3 uger hos deres far….Hmm de skulle så afsted med det samme, og der er derfor en uge til min ferie med dem, når de kommer hjem fra ferien, og den uge er lidt noget rod i deres dage hos mig 😦 Men gudskelov er de jo Teens, så det går nok 😀

Anden gang er så i dag…. Jeg står op gør klar tager på job til min søndagsvagt….lander på job starter stille op…og så skal jeg ikke være her 😮 Hmmm…hvad er det som sker …. Føler mig en smule flad, men her er heldigvis lidt travlt, så turen er ikke helt forgæves, så jeg kan hjælpe mine kollegaer, men indrømmer da gerne at jeg langt hellere ville være til træning eller til en lækker brunch med en veninde 🙂

Taler med en kollega…får beskeden du trænger til ferie…og ja der er den.. jeg er ikke stresset, jeg TRÆNGER bare til ferie – Godt der kun er 2 uger til, det er vist ret tiltrængt 🙂

kidnap

Når det så er sagt, så er der vist ingen tvivl om, at jeg måske nok skal skrue lidt ned for tempoet – eller i hvert fald have en lidt bedre styring af kalenderen 🙂

Hurtige hilsner inden jeg vil nyde lidt ekstra fritimer, og mon ikke det bliver et smut til træning.

God søndag og pas på jer selv ❤

Malou ❤

