Tags

, , , ,

Hvordan har du det med overraskelser ? Her tænker jeg ikke på overraskelser som kan betegnes som negative/dårlige – men de der små overraskelser som man kan give folk man holder af 🙂

Jeg sidder selv lige nu med en følelse af total glæde og kærlighed – og det er egentlig blot af en ganske simpel lille ting ❤

I dag er det min fødselsdag 😀 En dag som i år skubbes lidt i baggrunden fordi Teen 1 er blevet student, og dagen står på dimension og studenterkørsel, en tid som jeg selv husker som helt fantastisk 😀 Og ja min fødselsdag betyder jo ikke så meget, i takt med at man bliver ældre får den jo mindre og mindre betydning – eller det siger man da 😀

Dagen forventedes også stille da det er min ”fri-weekend” uden The Teens, men jeg fik da inviteret min far og min søster, så det ikke var helt alene, og pludselig kom Teen 2 og spurgte, om hun og hendes kæreste måtte komme ❤

fest

Det var de første overraskelser 🙂 De næste overraskelser er så langsomt tikket ind her om natten, på trods af at jeg sidder på en nattevagt, så har jeg pludselig fået 2 opringninger uden, at jeg på forhånd vidste, hvem der ringede, så blev der sunget fødselsdags sang og så var der fødselsdags kage 😀

Kage på job

Sidder med det største smil og føler mig så taknemmelig, og kan mærke den der følelse af varme og kærlighed sprede sig i kroppen ❤

Jeg føler mig taknemmelig over, at jeg har en så kærlig og omsorgsfuld familie, at jeg har valgt venner der også er kærlige, og ikke mindst så taknemmelig over at opdage at jeg er så heldig at jeg har kollegaer der ringer midt om natten blot for at sige tillykke, nu de ikke når at se mig på job pga. jeg har nattevagt ❤

Det er så lille en ting, men den giver bare så meget igen – og det får mig til at tænke, at jeg skal huske at give de her små ting videre.

Prøv at tænke på hvis vi alle gav små ting videre, så ville vi måske alle sammen sidde med et lidt skævt smil, og måske have mere overskud til at sprede de her små ”ringe i vandet” – det er jo trods alt bedre at smitte folk med et smil eller lidt kærlige vibrationer, end et surt blik og en halvsur bemærkning.

surprise

Nu vil jeg smutte ud og glæde mig over at opleve livsglæden fra en masse studenter, kærligheden fra mine kære og så skinner solen med sikkerhed også i dag ❤

Kærlige hilsner fra hende der ikke er mærket af at være blevet 1 år ældre

Malou ❤

