Tags

, , , , , ,

Kender du det, at man nogle gange bare kan få nok ? 😦

Når jeg siger det sådan, så er der nok en del der nikker, for vi har nok alle prøvet at ramme det punkt. Nogle gange kan det være et godt punkt

Når man fx har fået nok

  • Nok Jordbær
  • Nok is
  • Nok sol…her tænkes på hvis man er rød som en Tomat 🙂

Men nogle gange kan nok, også bare være negativt

  • Nok af brok
  • Nok af negative mennesker
  • Nok af folk der bliver forarget over de mindste ting
  • Nok af folk der tager ens gode humør 😉

Og ja nu tænker du måske nok, så tag da lige at se dig i spejlet – Hvad er det du har gang i lige nu 😉

Ja indrømmet dette kan måske tolkes lidt som et brokkeoplæg – men det skal det bestemt ikke 😀

Jeg er ikke ude for at brokke mig – men skal da klart melde ud, at jeg har fået nok af de negative sider, og at det har kunnet mærkes tydeligt i den sidste tid.

Jeg har kunnet mærke det ved, at jeg har trukket mig fra de mennesker, hvor jeg følte, at der kun kom negative vibrationer min vej, og hvor de simpelthen kunne suge mig tør for smil og grin i løbet af ingen tid.

Space

Årsagen til at jeg har trukket mig, det skyldes at jeg en dag virkelig kunne mærke glæden i min hver en fiber af min krop, lige indtil …

Og den der lækre glæde i kroppen over hvordan jeg har det og ikke mindst min indgang til livet om at søge det positive og blive en bedre udgave af mig selv – det er blevet en så vigtig del af mig, så den vil jeg ikke miste eller gå på kompromis med ❤

Jeg har den holdning, at det vigtigste er, at man selv skal være glad, så kan den glæde da kun smitte, og er man glad, så er ens overskud også større til at hjælpe andre og klare de ting, som man kan blive mødt med i en travl hverdag.

Jeg skal dog også sige, at den holdning kan være svær, når man samtidig rigtig gerne altid vil hjælpe folk omkring en, og gerne vil have de er glade, så det gælder om at finde balancen.

feed

Det er ok at nogle en gang imellem sluger lidt af den positive energi, men hvis de altid suger, og aldrig yder lidt positivt igen, så kan det være en god ide at give slip og komme videre, og hvem ved måske ens veje krydses igen en dag ❤

Positive & Kærlige Tanker

Malou ❤

