Tags

, , , , , ,

Kender du det, at du tager en beslutning ,selvom du ved, at den beslutning vil sætte en masse i gang omkring dig, og at alle du holder af ikke vil kunne forstå din beslutning.

Lige nu sidder jeg med den vildeste glæde, og samtidig ryster jeg indeni, fordi jeg nu skal fortælle alle om min beslutning.

Som jeg skrev for et stykke tid siden, at havde jeg aftalt et møde med en numerolog, og var meget spændt på mødet, da jeg havde leget med tanken i mange år.

Det skal ikke være en hemmelighed, at jeg aldrig har været glad for mit navn Sisse af flere årsager, men I kan sikkert selv komme på et par remser/øgenavne, som man har hørt til hudløshed, og nu føltes tiden blot moden for mig.

Det med at skifte navn er ikke helt uvant, da jeg skiftede efternavn da jeg blev gift med The Teens far, men det skift er der jo aldrig nogle, som der rigtigt bemærker, det er jo naturligt og på en måde tradition.

Men nu har jeg været til mødet med Sophia Carolina.

Mødet var i de mest perfekte omgivelser – et meget smukt lokale og med et setup, hvor der var tænkt på alle detaljer.

FullSizeRender(5)

Inden mødet havde Sophia fået mine stamdata – Fødselsdato og de navne, som jeg havde haft frem til mødet.

Først fik jeg en gennemgang af disse datoer, og jeg skal ærligt indrømme, at det var meget overvældende, hvad hun kunne se og (gen-)fortælle om mit liv – Hun vidste ting, som kun mange meget tæt på mig vidste, og som jeg ved, at hun ikke på nogle måde kunne have fået fortalt, men navn og dato fortalte det hele.

Da jeg havde sundet mig lidt over gennemgangen, så var det vigtigt for Sophia, at se hvordan jeg havde det, om jeg stadig var rolig, og om jeg var klar til at drøfte anden del af vores aftale, som handlede om mulighederne ved et navneskift.

Her var der ingen tvivl i mit hjerte, for jeg havde jo selv bemærket nogle ting sidst jeg skiftede navn, og der var nogle ting som gav så meget mening.

Så før jeg vidste af det, så sad vi og kiggede på navnelister, og for første gang i mit liv var det ikke for at finde et navn til mit barn ❤

Da jeg gik fra Sophia, var det med den største følelse af ro, og jeg havde besluttet, at mine Teens skulle være med til at tage den endelige beslutning – det er så vigtigt for mig, at de er med på denne rejse, og så skulle de også være med til at tage beslutningen – For tænk nu hvis jeg valgte et navn, som de bare ikke ville kunne tage til sig.

Da jeg havde taget beslutningen, der var jeg egentlig overbevist om at Lindheart skulle være en del af mit navn fremover – og det får det indtil nu lov at være her – det er her min rejse er startet og ikke mindst jagten på mit bedre jeg ❤

Men fra i går var jeg ikke mere Sisse.

FullSizeRender(6)

Mit navn er nu Malou S. Meyer, jeg elsker det, og ser meget frem til at starte min nye rejse ❤

Jeg ved godt, at fordi jeg skifter mit navn ændre mit liv sig ikke fra den ene dag til den anden – men jeg tager et lille skridt, og så ser jeg, hvor jeg ender henne ❤

Jeg håber, at mine nærmeste vil forstå og respektere det, og at de og jer som læser med vil være en del af min nye rejse ❤

Eftertænksomme Kærlige Hilsner

Malou ❤

FullSizeRender(7)

