Tags

, , ,

Kender du det at tiden bare flyver af sted ?

Jeg sidder her og kigger på min kalender – kan ikke helt forstå at det allerede er den 18.01.2016 – det er som om det var nytårsaften i går.

Det er som sådan ikke fordi, at jeg har haft meget travlt, men alligevel har den ene dag bare taget den anden, og nogle af de ting som jeg egentlig havde planlagt at lave, dem har jeg stadig ikke nået til at få gjort 😉

Nytårs fortsættet om mere stabil indsats på min træning er heller ikke helt slået igennem – og skal jeg være ærlig så er det bestemt ikke fordi intentionen eller motivationen ikke er der – det er bare ikke altid nemt at få tid, ikke mindst når man lige har haft et par sygedage, som tager en del af kræfterne og tidsplanen, men også fordi at jeg for første gang er slået ud af kurs af årets kalender.

Eller skal man sige – Jeg har sovet i timen :-/ Her på mit nye job, der har vi 6 ugers vagtplaner, som laves frem i tiden og her har jeg simpelthen glemt at tage højde for den ”Famøse uge 53” i 2015 :-/ Så mine vagter er ikke helt i vinkel med min titel som mor, da jeg har fået et par weekend vagter, hvor ”The Teens” er hjemme – Weekender som ellers er hellige, da jeg meget gerne vil have så meget tid med dem som muligt, når de endelig er hjemme ❤ Ikke mindst set i lyset af at tiden presser på, og det tydeligt mærkes at Teen 1 snart er på vej ud i den store verden, en tanke som mit moderhjerte på den ene side opmuntre til og på den anden side så ved jeg at der vil komme et stort savn.

ForGot

Midt i dette oplever jeg at være fyldt med mange tanker, men hvor jeg før fik bearbejdet mange ved at skrive om dem, så er det nu, som om jeg ikke kan få prikket hul på dem – de blokere mig bare. Jeg kan starte på et indlæg og efter en halv side, så går jeg i stå. Om det er fordi jeg ikke kan tænke tanken til ende, om jeg blot er for kritisk, det er jeg stadig ikke kommet helt frem til.

En ting jeg dog glæder mig over lige nu, det er at på trods af, at jeg endnu ikke har nået en masse punkter på min voksende To DO liste, så er jeg ikke plaget af dårlig samvittighed, som jeg tidligere havde tendens til at blive. Mit fokus på at nyde livet og de positive ting er blevet meget bedre, og jeg glædes i stedet over de få ting, som jeg har nået, og bruger tiden med fokus på at nyde livet med The Teens og dem jeg holder af.

Det er en øvelse som jeg har haft så lang tid tilbage, som jeg kan huske, det at give slip og ikke stresse over To DO lister eller ting, som man ikke lige har nået, og lige nu tænker jeg – Hvor er gennembruddet?

I did it

Jeg kan ikke sætte fingeren på det, måske er det blot det, at jeg er blevet lidt ældre, har det bedre med mig selv, eller måske er det den fokus, som jeg har haft, som langt om længe har givet bonus ❤

Jeg kan derfor kun opmuntre til, at holde fokus på de ting som du ønsker at ændre, selvom det nogle gange kan være uoverskueligt og som en opgave der følger dig i lang tid – For pludselig så er du lykkedes med dit fokus ❤

Eftertænksomme mandags hilsner

Lindheart ❤

 

