Tags

, , ,

Kender du en læsehest eller er du selv meget glad for at læse bøger – og du ikke lige ved, hvad du skal lave i weekenden, eller har hørt om Bogforum – så er det nu, at du skal være ekstra opmærksom 😀

I denne weekend er der Bogforum i Bella Centeret – og for os der holder meget af at læse – så er det rent Slaraffenland 😀

Her er der mulighed for at hilse på en masse forfattere – høre dem fortælle om deres bøger og måske endda læse op fra nogle af dem – Se programmet her.

Program2015

Der er mulighed for at gå rundt på flere forlags stande og se deres bøger – møde nye forlag og det bedste er de messe tilbud som de har med sig – der er helt sikkert en god mulighed for at få lidt ekstra for pengene eller måske endda nogle tidlige julegavekøb med hjem 🙂

Som den faste læser ved, så er jeg lidt af en læsehest, og jeg må indrømme, at jeg har lidt svært ved at begrænse mig i sådan et forum – jeg elsker at læse, og jeg kan hurtigt fanges af en bagside, eller en forfatter der taler varmt om sin bog 😀

I år har jeg også været så heldig at være på Bogforum igen i selskab med Alicia fra Soulguide.dk – det er ved at blive en rigtig dejlig tradition, som jeg sætter stor pris på ❤

Vi var der i mange timer, og jeg må indrømme, at selvom de timer gik hurtigt, og vi nåede rundt til alle standene, så kunne jeg godt finde på at tage derind igen – for på trods af at jeg er kommet hjem med rigtig mange bøger, som jeg glæder mig meget til at læse, så er der en følelse af, at jeg sagtens kunne finde flere dejlige bøger der inde 😀

Stille lørdags tanker og massere af kærlighed fra mig til dig

Lindheart ❤

Program2015

Tegn1 Tegn2

