Tags

, , , , , , ,

Kender du det problem med at finde tid til din træning i din dagligdag ?

Jeg er i øjeblikket udfordret med at vænne mig til skiftende arbejdstider, ikke en uge er ens og endnu har jeg de sidste 2 uger ikke haft 2 dagsvagter, som var ens så det med at få en fast træningsrutine, det er en kæmpe udfordring

Det er især svært, hvis jeg gerne vil til at tage mit kort til fitness centeret i brug 😉 Det heldige for mig er så, at da jeg stadig kæmper med min genoptræning, så kan jeg heldigvis lave det meste af min træning herhjemme, men det kun fordi jeg er den heldige ejer af en god motionscykel, en god elastik til ankel øvelser (den kan dog også bruges til andre øvelser som fx arm-øvelser), en yoga-måtte og så det aller vigtigste redskab, som jeg netop har modtaget fra Sportsbag.dk.

Det bedste ved at bestille ved sportsbag.dk var, at jeg kunne kombinere det praktiske køb af det uundværlige Vippebræt sammen med ren fornøjelse, da jeg kunne købe en lækker sportstop fra Lorna Jane med et vigtigt budskab *Get up & Go* – Et budskab der nok kunne være 2 symboler i et til mig lige nu.

  1. Kom så i gang og få styr på den genoptræning
  2. Kom så ind i rytmen med din træning – du ved jo, du elsker det 😉

IMG_6642 IMG_6643

Det der var en endnu større fornøjelse var oplevelsen af at modtage varerne indenfor et døgn efter jeg havde bestilt dem – så jeg med det samme kunne kaste mig over øvelserne på mit nye Vippebræt, som skal være med til at styrke min ankel og give mig en god balance, så jeg med god samvittighed kan sige, at jeg gør alt hvad jeg kan med min genoptræning, så jeg forhåbentlig snart kan starte stille op med løb.

For den bedste ting du kan gøre for dine ben er rent faktisk øvelser på et vippebræt, så du kan styrke anklerne, så de er bedre til at modstå skader, når du vrider om enten på en løbetur eller bare ved gang i skov eller på et ujævnt fortorv.

Men nu er jeg ikke den eneste som skal forkæles – Jeg har nemlig indgået en aftale med Sportsbag.dk, at du kan købe deres Vippebræt til en meget Fordelagtig pris på kr. 75 kr. ved at indtaste Rabatkoden Lindheart, når du bestiller VippebrættetNormalpris kr. 198 – Så du får en rabat på 123. Kr.

Rabatkoden er gældende til den 24. juni 2015 😀

Det slutter dog heller ikke her 😉 Du har nemlig også mulighed for at vinde dit helt eget Vippebræt hos mig fra Sportsbag.dk 😀

Det du skal gøre for at deltage i konkurrencen om dit eget Vippebræt:

  • Følg Sportsbag.dk på Facebook –> Se Her
  • Følg Lindheart på Facebook -> Se Her
  • Skriv i kommentar her på blogindlægget, at du gerne vil deltage i konkurrencen.

Konkurrencen løber til den 24. Juni – så kan jeg nemlig give dig en gave på min fødselsdag ❤

Næste step kunne være at jeg i år fik sat en sommer konkurrence i gang med lidt fysisk aktivitet – skriv gerne hvis du kunne være frisk på at deltage 😉

Et friskt opråb fra mig – Come on – let´s do it – Det kan godt være det er svært at nå i fitness centeret, men det er muligt at lave nogle hjemmeøvelser, og her er en lille start hvis du vinder et lækkert vippebræt 😀

XOXO

Lindheart ❤

