I øjeblikket er der stort bogudsalg, og for en ”Læse-Hest” som mig så er det ikke en dårlig ting, når man alligevel er dømt til at slappe af 😉

Igennem et stykke tid havde jeg gået og tænkt på, at jeg blev nødt til at læse en bog, som gjorde, at jeg selv begyndte at læse Blogs.

En Bitterfisses Bekendelse af Bethany Hansen

IMG_4884

Bogen er bygget op omkring Bethanys blog, som jeg da havde læst noget af, og som jeg kendte fra alt det postyr, som der var i pressen – Men jeg skal ærligt erkende, at jeg ikke havde fulgt med hele tiden, men at jeg da havde moret mig godt og grundigt over nogle af de indlæg, som Bethany var kommet ud med.

Da Bloggens popularitet var på sit højeste var Bethany anonym, så der gik mange tanker om, hvem der skjulte sig bag Bethany Hansen.

En ting man med det samme kan sige om Bethany er, at hun er det, som man nok bør kalde Brutalt ærlig – hendes svar og tanker kommer råt for usødet, og kan hun ikke lide nogle ting, så skal hun nok gøre opmærksom på det.

Bethany er ikke for sarte sjæle eller små sarte folk, for sproget kan nok konkurrere om at gøre selv den mest rutinerede havnearbejder rød i kinderne.                                                                                                              En skovl er en skovl og en spade er en spade hører man ofte, lige som ord som Klynkeklunke, Klynkekusser, Pik og meningsfisser er ord som går igen flere gange i bogen.

Blog-verdenen bliver sat under lup af Bethany på godt og ondt, og da jeg selv sidder nu og blogger, så har jeg grinet en del af de indlæg, og ved faktisk dårligt, om jeg tør komme med denne anmeldelse 😉

Bethany er provokerende ærlig, hun tør sige ting højt, som mange bare tænker, men ikke nødvendigvis siger højt, Bethany er god på den måde.

Bethany du har været en stor fornøjelse at lærer bedre at kende – men jeg vil nu ikke indgå under kategorien som brunnæser 😛

Hvis du ikke kender Bethany, og ikke er for sart, så kan du lige nu købe Bitterfissens bekendelser til en uforskammet billig pris hos Bog & Ide.

