Kender du det med at gentage ting for dig selv i håb om, at du så lytter bedre til din indre stemme – eller i hvert fald holde fast i en beslutning ?

Jeg bliver i øjeblikket ved med at gentage overfor mig selv, at jeg skal have tålmodighed, og at jeg skal tage det stille og roligt – det er ok, at jeg stadig ikke kan gå en tur rundt om ”Blokken” – det er ok, for pokker det er kun 3 uger siden jeg blev opereret i anklen – så ja det er ok, og nej det er heller ikke forkert, at jeg stadig tager smertestillende, når jeg lige får taget et par skridt for meget – Måske det er godt med en langsom udtrapning af de der ”Fandens” smertestillende, som i den grad gør mig træt og svimmel til tider……

IMG_4613

Jeg kæmper med den der indre stemme, og vil virkelig gerne lytte, så min genoptræning bliver i det rigtige tempo, og så jeg forhåbentlig hurtigere kommer tilbage til mit normale jeg 😀

Men den der stemme om tålmodighed, den kæmper med min indre stædighed :-/ Jeg er træt af, at jeg ikke bare kan gå almindeligt uden at det gør ondt efter ganske kort tid, træt af at være afhængig af hjælp, træt af at jeg ikke kan køre bil, så jeg er bundet til at være hjemme eller have chauffør på – og ja jeg kunne blive ved.

I går blev det da også for meget, så den der pokkers stædighed tog over, så pludselig havde jeg lige støvsuget stueplanet i mit lille rækkehus, og jeg kom lidt udenfor, da jeg skulle sige farvel til MiniTeen ❤

Det føltes så skønt, at jeg endelig fik lavet lidt, men ja ”Miss Ankel” skulle da nok lige gøre opmærksom på, at den ikke var helt tilfreds med situationen bagefter – Men følelsen af sejr over min lille ”dans” med støvsugeren var det hele værd 😀

Jeg skal da indrømme, at jeg derefter lyttede til ”Miss Ankel”, så resten af dagen foregik mest på langs med en super god bog, som jeg lige havde fået – den skal I nok komme til at høre mere om 😉

IMG_4611 Tålmodighed og Stædighed er ikke altid en kombination, som der kan sammensættes på lige fod (Ankel 😉 ) – Men jeg prøver lige nu 😉

At jeg så i skrivende stund sidder og tænker på om dagen skal indeholde den der længe ønskede tur rundt om ”Blokken” – det skal ikke være en hemmelighed, men jeg lytter til kroppen, det er jo trods alt den der altid vinder over stædigheden alligevel – For selv om stædigheden i første omgang måske sejre og man giver sig i kast med en udfordring, så kommer straffen fra kroppen bagefter, hvis den ikke er klar, og så er det en selv der er den store taber.

Så husk lige meget hvor stædig du er, og selv om det river i din tankegang, at der er nogle ting som du bare vil – Mærk efter din krops signaler – er du klar, eller er det bedre at vente, og lad være med at lytte til eventuelle dårlige undskyldninger – kun til din krop – Så skal sejrene og udfordringerne nok lykkes 😉

Udfordrende stædige hilsner

Lindheart ❤

