Så kom dagen hvor gipsen skulle af 😀 Jeg kunne jo næsten ikke sove op til det, så meget har jeg glædet mig 😉

Så er det lige meget om man pludselig skulle tidligt op efter at have haft nogle uger, hvor der kun har været tændt for vækkeuret, når The teens har været hjemme 😉

At få gipsen af var ubeskrivelig dejligt 🙂 At få set min ankel var dog ikke lige det smukkeste syn – det er tydeligt at se, at den har været en del igennem – men hvis bare det har fået styr på den, så er det dét hele værd 😀

Det bedste ved hele dagen i går skete da også, da gipsen kom af – Jeg skulle IKKE vænne mig til den støvle, som jeg i første omgang havde fået omtalt, i stedet så kunne jeg slippe med at få en skinne på 😀

IMG_4511 IMG_4521

Jublen vil næsten ingen ende tage 😀 Ingen klods om benet som den støvle er, men en skinne, hvor jeg kan have mine egne sko på – I det øjeblik kunne jeg ikke have fået en mere fantastisk nyhed – (ok ok i mine drømme kunne det da være at jeg kunne starte min løbetræning med det samme 😀 Men a miraklet skete ikke )

Efter den gode nyhed med skinnen – så blev jeg måske en lille smule overmodig…

Jeg har igennem længere tid haft kik på et helt specielt par Sneakers fra Skechers, som har de fedeste detaljer og som ren bonus skulle være ideelle til brug ved genoptræning, så med en udsigt til at gå med denne skinne i 5 uger, så måtte jeg bare ind i deres butik i Fiels og se om de havde dem i min størrelse, da de desværre ikke havde dem på nettet.

Turen fra P-pladsen til butikken på krykker hvor jeg endnu ikke måtte støtte på foden – føltes som en halvmarathon på trods af vi var parkeret rimelig tæt på – Mine arm muskler er bare ikke Fit for fight, det har jo ikke været de lange ture fra sofa til toilet de sidste uger 😉 Men jeg klarede det med en del pauser, så nu er mit første step mod genoptræningen klar 😉

Heldigvis var turen ikke forgæves, de havde dem heldigvis i min størrelse 😀

Lad mig præsentere mine nye bedste Sneaks….Skechers GOrun Ultra Nite Owl

IMG_4519

Jeg skal med det samme sige, at jeg da havde lyst til at shoppe videre og ikke mindst gå på cafe efter 2 uger på langs hjemme, men jeg måtte lytte til min krop, så det blev til en tur direkte hjem.

Lige så glad som jeg var over nyheden omkring det kun at skulle have den nye skinne på.. Lige så svær er tilvænningen til den – hvor trykket før sad under benet med gipsen, så sidder trykket lige nu på siderne af benet – så jeg må blankt indrømme, at det er som at starte forfra.. Piv

Men jeg holder fast i optimismen og tænker det skal nok vende igen, så jeg stille og roligt kan starte på genoptræningen og komme lidt ud fra hjemmets 4 vægge igen 😉

Det bedste ved de sidste dages optimisme er, at jeg så småt har taget fat på et af mine punkter på to do listen – Det i sig selv er med til at gøre optimismen endnu højere 😉

Så budskabet må bestemt være herfra – det er ok at tage et par “øv dage”, lytte til kroppen og ignorere to do listen – For mange gange får kroppen fornyet energi og kan klare lidt mere bagefter, hvis du bevare optimismen.

Med ønsket om en fantastisk fredag og masser af positiv energi

Lindheart ❤

IMG_1852

