Det har bare været en af de nætter, som man meget gerne ville gøre om og håber aldrig kommer igen.

Jeg har vendt og drejet mig, så er jeg stået op taget lidt af drikke, ordnet vasketøj tændt fjernsynet og så faldet lidt hen igen for blot at gøre det samme ikke ret lang tid efter,

Det er dagen hvor min ankelskade forhåbentlig får den rette behandling, så jeg kan komme af med mine smerter og komme i gang med ordentlig motion igen, så jeg kan få lidt af de der naturlige endorfiner tilbage – de er meget savnet 🙂

IMG_4338

Jeg ved ikke om det er tankerne om den forestående operation, som der alene har holdt mig vågen, men de kolde fakta er, at søvn er en stor mangel vare lige nu, så jeg er glad for at operationen foregår i fuld narkose, så er der da udsigt til lidt søvn 😉

De der små ”to do lister” der er lavet, da jeg ved, at jeg i minimum 2 uger er på krykker med strenge ordre om minimums belastning af min ankel og benet højt oppe ikke kan gøre så meget, dem er der næsten styr på – men tankerne om The Teens, mad og indkøb har der været mange af, men nu tager vi det som det kommer – Der er jo ikke meget andet at gøre – og så måske blive bedre til at spørge om hjælp, hvis det går helt galt 😉

Det er svært for mig, at lige nu skulle acceptere at jeg ikke kan gøre alt som jeg plejer, at jeg bliver ”bundet” lidt, men jeg kan da heldigvis så glæde mig over, at det er for en begrænset periode pt – som det ser ud 😉

Jeg har da heldigvis bøger til at udfylde tiden med, måske den der bunke papirer der skulle ordnes og så kan klares og mon ikke der er lidt film der bliver set 😉

Lige nu så skal det bare klares hurtigst muligt, så jeg kan komme tilbage til mine løbesko og slippe de frustrationer, som der har bygget sig op – og så jeg kan finde tilbage til mit jeg igen – det savner jeg 😉

Hvis du har ideer til tidsfordriv til en kommende krykhusar – så modtages de gerne 😉

Ønsker dig en fornøjelig dag med massere af kærlighed

Lindheart ❤

