I aften er det Juleaften…. Der er længe længe til 😉

Sidder lige og nynner stille julesange, mens julestemningen langsomt indtager mit indre – Det hjalp i går med en dag med total hygge med The Teens – og en aften med at sidde og pakke julegaverne ind 😀

Jeg glæder mig rigtig meget til at se, om folk bliver glade for dem – og så er jeg måske lidt spændt på at se, hvad der ligger under træet til mig 😀 Pudsigt at jeg endnu ikke har sluppet den del af julen endnu 😉 Måske det er et tegn på at jeg endnu ikke er helt voksen endnu – Man kan da altid håbe 😀

Dagen i dag starter tidligt med at tage hjem til min far ”Daddy”, og så skal der hygges med den aller nærmeste familie, træet skal pyntes, der skal leges med Alfred det nyeste familiemedlem (Fars hund) og så skal der måske laves lidt julekonfekt inden der kommer Disneys Juleshow – som der er fast juletradition for at se ❤

Mens jeg sidder og tænker dagen igennem, så må jeg indrømme, at der breder sig en varm fornemmelse i min krop, kærligheden til familien og julens traditioner kan jeg ikke løbe fra, og hvis jeg ikke tager meget fejl, så er det jule-   stemningen, som er ved at tage over 😀

Det lykkedes 😀 Julestemningen er fundet, måske en smule sent men bedre sent end aldrig, og skulle der lige komme en lille smule sne, så ved jeg, at den følelse vil blive endnu større ❤

Jeg vil med det samme sende en masse varme kærlige tanker ud til dig som læser med, jeg håber, at julestemningen også har fundet vej til dig, og at du vil få en dejlig jule-aften omgivet af latter og kærlighed ❤

Her til sidst mit ynglings jule-citat fra filmen – Love actually

if you can’t say it at Christmas, when can you”

I dag er en ekstra god anledning til at fortælle dem du har kær, at de betyder noget for dig, og kram dem lidt ekstra, hvis du har muligheden for det – Det er jo Hjerternes fest ❤

Mange kærlige julehilsner

Lindheart ❤

IMG_0993

