I dag kunne jeg på nogle måder godt tænke mig at slette i kalenderen – men håber at jeg ser anderledes på det i morgen – Årsagen er, at jeg i dag skulle have det lidt ”frygtede” møde med nålen i min ankel, så behandlingen kan begynde, og jeg kan komme i gang med min meget savnede træning – især set i lyset af at jeg gerne vil løbe igen 😀

Lad mig blot sige det sådan – det kan godt være, at jeg blev 40 i sommers – MEN når ”Doktor-manden” trækker en ”STOR” sprøjte frem, så bliver jeg pludselig 5 år, og har mest af alt lyst til at løbe eller råbe højt, når han siger, at der kommer et lille prik, og han så trykker på det sted, hvor jeg har haft smerter de sidste mange måneder –AV av av.

Men ok ærligt – Nålen var slet ikke så lang eller tyk, som jeg havde gået og forestillet mig, og han ramte rigtigt første gang, så hvis alt går vel, så skulle jeg gerne i morgen kunne mærke en forbedring – og helst så jeg ikke skal stikkes igen om en måned, eller i værste fald skal opereres i anklen – Jeg krydser fingre for forbedring og hurtig adgang til min træning – Bliver ved med at sige positive tanker til mig selv i håb om, at det vil hjælpe bare lidt 😉

IMG_3418

Dagens optur var, at jeg i går fik styr på et par julegaver, og dem fik jeg allerede leveret i dag 😀 Sidste år forsøgte jeg mig også med køb af gave på nettet – det resulterede desværre i en pakke med 1 ud af 3 ting med besked om resten var udsolgt :-/

Men i år er gaverne købt på nettet hos Kaiku – de har en masse lækre ting under overskriften Kærlighed til Scandinavisk Design – og nu skal jeg jo ikke røbe for meget om, hvad jeg har købt – da modtageren måske læser med – men tænk jer – At bestille i går omkring kl. 14.30 – det er modtaget i dag pænt pakket ind og ovenikøbet med en personlig hilsen om, at de håber at gaven giver glæde ❤

Det er SUPER service i denne travle tid, og kan kun anbefales til jer andre 🙂 Det er i hvert fald ikke sidste gang, at jeg har bestilt på deres hjemmeside.

IMG_5622

