Kender du det – at man nogle gange springer ud i nogle ting, og når man så får resultatet, så tænker man…..Nej nej nej – det er bare ikke lige sådan jeg havde forstillet mig, at resultatet skulle være 😦

Jeg har de sidste par uger gået, og set på mig selv i spejlet og tænkt – Nej for fanden, hvad tænkte du dog på :-/

Jeg var til frisøren, og der syntes jeg, at der skulle ske noget nyt, så der var sat tid af til striber – vi drøftede farver, og min søde Frisør Tina ved St.Tropez kom med hendes ideer – men næ Miss Lindheart hun havde en ide om, at når der skulle ske noget, så skulle der være knald på farven, så der kom mange mørke striber i…

Lad mig sige – det er bestemt ikke grimt – og da det lige var lavet sagde hun også meget sødt til mig, at ja det er meget anderledes end det plejer, så du skal nok lige vænne dig til at se i spejlet 😉

IMG_5419 IMG_5421

Hmmm….jeg kigger igen, og nej et par dage kan ikke gøre det – Hvem er den dame der kigger tilbage – det er sq ikke mig – hende der ser meget ældre ud 😉

Så nu tog jeg beslutningen – det kan godt være jeg skal slås med nogle ting i privaten pt – men min tilfredshed med mit hår, mit ansigt og mit spejlbillede – det skal jeg ikke bruge tid på at slås med – så nu har jeg bestilt tid til at blive møgforkælet og komme tilbage til mit rette element – det ansigt som smiler glad og føler sig godt tilpas, når jeg ser spejlbilledet ❤

Jeg har altid haft den holdning, at det ikke er hvem som helst, der får lov til at klippe og farve mit hår, men nu har jeg også lært, at jeg har ændret mig – det der med fuld knald på farver, og tro at det bare spiller med det samme – sådan er det ikke mere – slet ikke når man står i en masse andre forandringer – Altså det er jo ikke sådan at jeg vil lave en virkelighedsflugt og blive en helt anden – for jeg har det godt med at være mig ❤

Det bedste er, at de lige kunne presse mig ind i dag – så nu sker det inden jeg skal til julefrokost – det er bare for lækkert ❤

Når det er sagt, så skal man selvfølgelig ikke være bange for at prøve noget nyt af og til – Man skal bare huske at være tro mod en selv 😉 Lige nu er jeg bare glad for at det kun er en farve, og jeg ikke igen havde kastet mig ud i en ny korthårs frisure 😉

Med ønsket om en god hårdag og en dag fyldt med godt humør og kærlighed.

Lindheart ❤

_DSC3155

