Julen står for døren – første advent i morgen – Tiden går alt for stærkt.

Som fraskilt mor så er en ting opfyldt for at det bliver jul i det lille hjem, og det er at ”The Teens” er hjemme den 24. ❤ Andet punkt at der kom ro på i familien og jeg nu ved, hvor vi skal være den 24 😀 I år er det min kære Far som skal stå for julehyggen den 24 ❤

Men netop som jeg skulle til at overgive mig til julens hygge, pynte op, julehandlen og ”hjerternes fest”, så kom der et lille indspark fra livet/skæbnen som gør at alvoren er sat ind, og mine planer er ændret totalt i den nærmeste tid – lige nu kører jeg nærmest på autopilot – gudskelov for at den kan indtræde automatisk, når ting omkring en vælter.

Jeg sidder og lytter til Kongen der er ude og lege, mens Teen 2 ligger og putter endnu – tænker på dagens program, som der er ret presset, men som jeg nok kommer til at ændre på, selvom jeg inderst inde gerne overholdt de indgående aftaler, men nogle gange så må man på trods af indgåede aftaler, og at man har set frem til dem ændre på det, hvis der sker ting som man ikke kunne forudse, eller hvis man grundet de ting kan mærke at kroppen bare siger ”Stop”.

Imens overvejelserne går så dukker programmet op for i morgen – først et besøg til Lagersalg hos ”Andemors verden” hvor jeg har planlagt at få købt et par julegaver til min skønne familie.

IMG_5553

Jeg kan kun anbefale dig at kigge forbi til lagersalget – jeg er sikker på at du nok også vil kunne finde et par lækre ting – Her er super lækre wellnes produkter, bløde bamser, hajfiner og mon ikke også der er nogle lækre “Ænder” 😀

IMG_5552 IMG_5550

IMG_5551 IMG_5549

Selvom det var Black Friday i går, hvor man var ved at blive slået omkuld af tilbud alle steder – så er jeg sikker på, at der vil være massere af lige så gode tilbud i morgen til lagersalget.

I kan finde adressen til lagersalget her – og I er meget velkomne, ligesom I er meget velkommen til at invitere andre med til at se på de gode tilbud – så håber jeg bare, at I ikke har tænkt jer at snuppe det som står på min liste 😉

Derefter står den på julehygge med dejlige mennesker, som i den sidste tid har fået en stor plads i mit hjerte ❤

Det kan godt være jeg lige nu er sendt til tælling af at livets udfordringer, men inderst inde, så er jeg indstillet på at kæmpe – er sikker på at livet nok skal komme i balance på et tidspunkt, så jeg kan læne mig tilbage og nyde alle livets aspekter ❤

Eller lad mig sige det sådan her – Kære Julemand, det er mit højeste ønske ❤

