Det er torsdag og nedtællingen til weekenden er for alvor sat ind 🙂

Dagen startet med højt humør efter en dejlig onsdag i godt selskab og en tur i bio, hvor jeg så ”Kvinden der forsvandt”.

IMG_5317

Hvis du ikke har set den film – så kan jeg kun varmt anbefale den 😀 Jeg havde set traileren – og syntes at den så rigtig spændende ud, og håbede at den indeholdt mere end de spændende ting, som traileren viste – og jeg skal med det samme sige, at mine håb blev indfriet til fulde.

Jeg var tryllebundet under filmen – der var et plot, som jeg ikke havde set komme og så en slutning, hvor jeg bare har en lyst til at vide, HVAD sker der så nu 🙂

Filmen handler om Nick Dunne (Ben Affleck) der melder sin kone (Rosamund Pike) savnet under nogle mystiske omstændigheder – herunder får man en oplevelse af hvordan parret mødes, og hvordan parforholdet udvikler sig – dels fra flashbacks og dels fra kone Amy´s dagbog.

I filmen bliver man også konfronteret med Pressens betydning for en efterforskning, og hvor hurtigt de kan få folk til at opfatte folk på den måde, som pressen fremstiller dem – og så kommer ordsproget ”du skal ikke tro på alt hvad du læser” også til sin ret.

Skulle jeg give den stjerner – Så ville den få 4 ud af 5 – Men skal så også sige, at filmen er filmatiseret over en bog skrevet af Gillian Flynns – og den har jeg ikke læst – ved ikke om mine stjerner ville være anderledes, hvis man har læst bogen – Men skal så sige, at jeg helt klart har lyst til at læse bogen nu 🙂

IMG_5318

Og nu vi er vi emnet bøger – se så lige hvad jeg lige har fået 🙂

IMG_5244

Jeg glæder mig utrolig meget til at læse Linse´s biografi og anmelde den for jer 😀

