Sidder og nyder roen og at det er søndag – Søndag er for mig den ultimative hyggedag 😀 Dagen hvor jeg kan være søndags-grim i det mest afslappede tøj og uglet hår, og hvor der helst skal være plads til afslapning og et minimum af krævende opgaver.

Men når det er skrevet, så er det langt fra sådan de fleste søndage er – For hver anden søndag der skal jeg gerne til netværksfrokost og netværksbold som repræsentant for mit arbejde, og der kan jeg jo ikke troppe op søndagsgrim 🙂

Så de søndage hvor der ikke står netværk på programmet, dem prøver jeg at holde frie, så jeg ved, at jeg har den dag til at lade batterierne op – og så er det ofte også en dag, hvor Teen 1 & 2 er hjemme, så der kan hygges ekstra med dem.

I dag er der stille, Teen 2 sover stadig eller der er i hvert fald ikke lyde fra værelset, og Teen 1 sidder som jeg og skriver – hun har en opgave der skal afleveres, så roen er over os.

Jeg sidder og tænker på dagen i går, hvor jeg havde Teen 2 med til Halloween i Tivoli alene (Teen1 skulle arbejde), og vi ville så gerne se netop Halloween, så det var sidste chance, så vi slog til, da dagen i dag er besat af andre planer – og nej det er ikke afslaping og at være søndagsgrim 😉

Men tilbage til Tivoli Halloween som var en dejlig oplevelse – Vi kan dog ikke lade være med at sammenligne lidt med en tidligere Halloween oplevelse i Disneyland Paris, men vi vidste også godt, at det nok ville være lidt uretfærdigt, så vi skubbede den tur til side, og så tog vi ind, så vi kunne nå at se noget af parken i dagslys, og så være der, når mørkedet faldt på, så vi kunne få noget af uhyggen med 🙂

IMG_5266 IMG_5268

Tivoli var pyntet meget pænt op, og man var ikke i tvivl om, at temaet var Halloween – vi stødte ind i diverse zoombier, hekse og andre skræmmende skabninger, mens vi nød udsmykningen, og udforskede diverse boder med ekstra tema ting som fx udskær dit græskar og bliv sminket til halloween.

Vi fik da også tid til at prøve nogle af forlystelserne – fx prøvede jeg for første gang dæmonen – ikke bare 1 gang men hele 4 gange – man skal da ikke stå imod en udfordring 😉

Hvis du ikke har set Tivoli Halloween og ikke har nogle planer i dag, så kan jeg kun opfordre til at tage derind – det er så hyggeligt og det er sidste chance i dag 😀

 IMG_5269

Så skal parken lukkes og gøres klar til det fantastiske juleudsmykning, som også altid er et besøg værd 😉

Her vil jeg nyde roen lidt endnu – inden der skal lades op til en aften med The Teens og min far til fodboldkamp – Vi ser frem til en god kamp 🙂

Rigtig dejlig søndag til dig ❤

