Kender du de dage, hvor alt ikke bare er positivt – den ene negative ting vælter ind over dig efter den anden, for en dårlig ting kommer sjældent alene, og pludselig så er du bare GAL !!

IMG_3739

Hvis du ikke har sådan en dag en gang i mellem, så må du være ekstrem heldig, eller en kandidat til at overtage det mest positive menneskes plads ( Her tænker jeg Ole Henriksen) 🙂

I min verden hvor jeg gennemgående arbejder på at finde de positive sider og være glad – det er sikkert målet for de fleste af os 😀 Der er der bare dage, hvor der kan komme nogle ting, hvor mit temperament overskygges af de positive ting, og hvor man efter flere negative indspark kan have svært ved at komme med et modsvar af positiv styrke, som der kan skubbe det negative på afstand.

Hvad gør man så når det negative overmander – tja da det skete den anden dag, der startede jeg faktisk med at få endnu en negativ tanke :-/

Miss Lindheart din store og så et knapt så pænt ord – nu ikke så negativ og så videre – den indre dialog var bare ikke pæn 😉

MEN så tog jeg en beslutning – ved du hvad Miss Lindheart, jeg ved hvilken idiot du har stået overfor og hvilke negative ting, som er væltet ind over dig hele dagen – så I DAG der er det OK, at du er sur – kom ud med det, det er ok du må godt være sur!! 😀

Efter den tanke var tænkt og efter meget høj musik i bilen på vej hjem fra arbejde med min nuværende ynglingssang – så var min ”surhedsgrad” ved ankomsten på hjemmeadressen næsten forsvundet 😀

Tænk at bare det at acceptere og give sig selv lov til at føle den indre negative energi, mens der blev sunget med og tænkt lidt over dagen, så var den værste vrede fordampet 😀

Så Kære dig som læser med – det er ok at du ikke er lutter jubel-råb hele tiden og små rejehop hen af livets vej. Der vil være bump på vejen, og det er ok at mærke dem dybt inde – og når du så har accepteret følelsen – så er det med at frigive den, så du igen kan overmandes af de forhåbentlig mange positive indtryk, som ellers står og venter på dig på livets vej 🙂

IMG_3737

