Forestil dig en fantastisk Trommehvirvel – Høj, hurtig og en god afslutning som optakt til en fantastisk nyhed 😉

For nu er tiden inde til at vi skal finde vinderen af Lindhearts Fødselsdags Give Away.

IMG_3352

Jeg er rigtig glad og taknemmelig for jer der følger bloggen, og for jer der har været så søde at deltage og skrive, hvad det er som gør, at I følger Lindheart ❤

Nogle af de ting som er sagt er følgende:

Jeg har ikke fulgt dig så længe, men nyder at kigge med.
Jeg læser med, fordi du har en veninde, 
som er rigtig god til at gøre reklame for din blog – 
og godt det samme, for du har en dejlig
 ægte måde at skrive på :-)
Jeg læser med her, fordi jeg godt 
kan lide dine betragtninger og vinkler på livet– 
at du sætter ord på "mine" tanker og giver mig 
redskaber og inspiration til at 
forsøge at holde gryden i kog :D

Tusind tak for de ord – det er det som gør at jeg gerne vil fortsætte med at skrive Lindheart – være ærlig, dele op & nedture og forhåbentlig give inspiration til at livet bliver sjovere og bedre med en filosofi om, at man altid kan lære noget nyt og arbejde på at blive en endnu bedre udgave af sig selv 😀

Men nu til vinderen 😀

IMG_3517

Tillykke med din søn´s første runde fødselsdag – man skulle tro, at han havde sendt lidt held i din retning, for LOUISE – du er vinderen ❤

Så nu må jeg vist hellere ud og købe en lille ting, som du kan dele med ham 😉

IMG_3518

Send mig gerne en mail på lindhardt.larsen@gmail.com med dit fulde navn og adresse, så jeg kan sende en fin pakke til dig med de nævnte præmier og lidt ekstra lækkerier 😀

Jeg ønsker jer alle en fortsat god Kristi Himmelfart – Må I alle kunne nyde det dejlige vejr og mærke kærligheden omkring jer ❤

