Av av av… Ja den der skade er da ikke lige sådan at slippe af med – og når man så er skide stædig – så er det jo bare skide frustrerende 😀

Men skade eller ej så havde jeg jo meldt mig til at deltage i Ladywalk 2014 på 10-øren sammen med et par af fra det gamle ”Shine like a Star team” – og sådan en aftale dropper man ikke bare – slet ikke når det er for at støtte så gode formål som ”Hjerteforeningen & Scleroseforeningen” – så af sted med mig dog med en tanke om, at hvis det blev for hårdt, så måtte jeg jo halvere ruten og gå hjem alene 😉

At finde dem jeg skulle følges med – det gik utrolig nemt på trods af at der var over 8.000 kvinder som var mødt op for at deltage i denne begivenhed 🙂 Og heldigvis –  for så kunne vi lige nå at sidde lidt og nyde en sandwich og få sludret om løst og fast – der var en del, da det var lang tid siden, at vi havde set hinanden.

Da vi mødtes, så skulle vi også lige hen og melde vores ankomst, hvor der ventede en T-shirt og en goodiebag med lidt forskellige godter i 😀 T-shirten blev da også taget på næsten med det samme, så vi kunne falde godt ind i selskabet.

IMG_3488 IMG_3489

At gå tur med over 8.000 kvinder var for mig en stor oplevelse – det kræver lidt tålmodighed, da ikke alle går lige hurtigt, og det kan være svært at ”overhale”, og at man især i starten går i en ”stor klump” – men det er jo ikke et løb, hvor det handler om at komme først, så det er bare med at slappe af, nyde det gode selskab og så bare se sig for – for på trods af det kun var en gå-tur, så mødte vi da et par styrt på vejen (ingen alvorlige) – nok mere fordi man havde været så travlt optaget af gode snakke og grin, så man ikke lige fik set sig for 🙂

Fristelser på ruten var der også en del af – jeg skal ærligt indrømme, at jeg ikke kan huske, hvor mange is-huse som vi passerede, men jeg fik nævnt det hver gang for de andre, og alligevel, så nåede vi igennem ruten uden at blive fristet for alvor 🙂

IMG_3501 IMG_3502

Vejret i går var fantastisk og med til at gøre denne oplevelse helt fantastisk – jeg er sikker på at jeg kommer til at deltage igen til næste år Ladywalk den 18.05.2015, og jeg kunne da også godt fristes til at tage med på den event, som de reklamerede for i goodiebagen ”Julemærkemarch på Bakken” den 20.07.2014 kl. 11 🙂

IMG_3503 IMG_3504

Har du lyst til at støtte et godt formål og samtidig opleve en god stemning og fællesskab – så tag med – saml evt. en masse veninder det er super hyggeligt 🙂

Ps – nogle af tingene fra goodiebagen vil være at finde i den Fødselsdags Give Away, som der er i gang – Skynd dig at tilmelde dig ❤
