Jeg er et sted – hvor jeg ikke vil være.

Kender du det, når man går og har en masse drømme og ønsker, men de bliver ikke opfyldt så hurtigt, som man gerne vil eller der sker nogle ting, som sætter det at målet endnu længere frem i tiden.

Der er jeg lige nu – jeg har nogle klare ideer med hensyn til mit løbeprogram, til mit job og til mit privatliv – men lige nu så er det som om livet det modarbejder mig.

Løbeprogrammet følges nogenlunde og der er fremskridt at spore, så det er en lille sejr på den konto, som gør at jeg godt kan være stolt, når jeg kommer af sted, men de dage hvor jeg er nødt til at skubbe løbet grundet tidsmangel eller en krop der siger stop – det er de dage, hvor jeg bliver irriteret og begynder at skyde mod dårlige input mod min selv – du er skide doven, lad nu ikke de øvrige ting i livet påvirke dig, se nu at komme af sted!

Ikke lige de mest motiverende tanker, mens kroppen har trukket håndbremsen og alt gør ondt (selv albuen) – men det er så her at jeg skal vende tankerne, være sød ved mig selv og prøve at forstå de signaler, som kroppen udsender – ok du har ondt, der er brug for at geare ned, men så tager vi det roligt lige nu, hvis det er blevet bedre til i aften, så tager vi turen der, du (Kære Mig-selv) ved jo, at du har det så godt bagefter, men hvis kroppen stadig siger nej, så er det ok at vente til i morgen 😉

Når min hjerne så har accepteret dette kompromis, så er det straks lettere at finde de øvrige positive tanker frem – og ja ligegyldigt hvor sort det hele kan se ud, så er der nogle positive ting at se frem til 😉

IMG_3132

I dag burde jeg blive møgforkælet af TEEN 1 & 2, men da de er hos deres far, så er det noget som skal ”fejres” i morgen 😉 Lige nu stikker det lidt i hjertet når alle de øvrige mødre i min omgangskreds fx poster billeder og beskeder fra deres børn – jeg vil jo også gerne være sammen med mine, og savnet af de 2 Teens, som i den grad kan drive mig til vanvid, er så utrolig højt, og kærligheden føles i den grad ubeskrivelig højt – denne kærlighed er den som man ikke kan sætte ord på, men er så ubeskrivelig stor og uden begrænsninger ❤

Men nu må jeg tålmodigt vente til i morgen – og der er ikke den mindste snert af tvivl – Teens jeg glæder mig og jeg elsker jer til månen og tilbage igen og igen og igen…….. ❤ ❤ ❤

Husk at elske dig selv og husk at vise dine nærmeste at du elsker dem – det er med garanti med til at gøre det nemmere at skabe de positive tanker og den positive tilgang til livet 😉

Med ønsket om en fantastisk dag til jer alle – men en gange særlig hilsen til de mødre som må undvære jeres børn i dag – husk at det ikke er dagen i dag der gør det – det er hver eneste dag hvor I modtager de små kærlige tegn som er værd at samle på – i dag er bare en husker til de kære børn ❤

IMG_3182

