Jeg kom til at gøre det igen…..

Jeg kom til at se forbi Online Modes hjemmeside, og jeg kom til at fordoble min beholdning af Sneakers til fritidsbrug 🙂

Det vil sige at jeg nu har 2 par Sneakers (Teen 1 har vist nærmest overtaget det 3. par jeg ellers ville have ejet) – For ja jeg er til stilletter til arbejdsbrug og til når jeg skal nogle steder 🙂

Hvis I læste med i Februar, så faldt jeg over et par fede sneakers fra denne hjemmeside, som jeg var i tvivl om jeg kunne få i fred fra mine teens – og ganske rigtigt de bliver lånt i stor stil, så da jeg kom til at kigge forbi, så var det ikke svært at tage et hurtigt valg og bestille et par nye – dog en anden model – ikke så mange detaljer eller bling, så måske får jeg lov at have disse i fred 🙂

IMG_3170

Det er jo rart med et par hurtige skiftesko, når man er på farten hele tiden, for jeg må sande, at en dag på stilletterne og bristen – det er altså ikke et hit 😦 Det fik jeg at mærke i går, så nu er jeg glad for at disse er kommet, så de kan komme til at ligge fast i bilen til de dage, hvor det går lidt stærkt 🙂

 IMG_3167

Mens jeg sidder og skriver dette, så fik jeg lige slået over på Facebook, og endnu en gang kom der lige en nyhed for online-modes side om nogle nye sommervare – Jeg tør næsten ikke kigge forbi igen 🙂

Tror lige jeg skal teste, hvor gode de sneakers er til en tur i skoven 🙂

Når jeg kommer tilbage så kan jeg nok se på de tilbud sammen med Teen 1 & 2 – Tør du kigge forbi 😛

IMG_3169

