Det var så 2 uger der fløj af sted – sjovt som feriedage bare har en tendens til at smuldre mellem fingrene på en, mens en ganske almindelig uge på job nogle gange kan føles rigtig lang 😉

Det har været en ferie med afslapning og oplevelser – alle planer om udryddelser at to do lister blev gjort til skamme, så de er endnu ikke røget over i kategorien for ”truede arter” – Desværre 😀

Natten til Mandag hvor det igen gik løs med en tur til møde i Herning, der kunne jeg bare ikke sove, tror min krop havde for meget uro, for nu vidste den at nu skulle den til og i gang igen – eller var det starten på det nye motions program der sad i den – jeg kan godt blive i tvivl – men i hvert fald blev det kun til omkring 2 sammenhængende timer og vågnede selv en time før vækkeuret som var sat til klokken kvalme (meget tidligt efter feriestandarder) 😉

Dagen startede da derfor også med det ene uheld efter det andet – det var jo trods alt også en mandag, men at brænde sig på glattejernet, snuble ud af døren og andre mindre detaljer overskygges totalt når man kommer hjem efter at have holdt kursus for 2 Advokater & 12 Advokatsekretærer og opdage at der er hul i ens elskede cowboyjakke :-/   Mon de i momentet er blevet vildledt til at tro det er en del af den seneste modetrend – Jeg krydser fingre….Men tror det næppe 😉

IMG_3117

Æv æv æv..eller jeg mener – se den nye ModeTrend 😉

Efter dette blev løbeskoene fundet frem og dag 2 på mit nye løbeprogram blev gennemført – så en lille triumf på denne dag 🙂

Samtidig vælger jeg at skubbe det faktum at jeg endnu ikke har planlagt den runde dag endnu – men til gengæld har fundet billetten til den mest fantastiske oplevelse den 6.maj frem _ 1. Nedtælling 🙂

Justin Timberlake…og jo jeg GLÆDER MIG – nu kun 7 dage til 😀 Ps skal lige sige at aftenen starter med et lille VIP arrangement – men det skal du nok komme til at høre mere om 😉

IMG_3118 IMG_3119

2_Nedtælling er så min fødselsdagsgave til MIG 😀 Ja ja fest er der ikke styr på – men nu er gaven bestilt – Vi skal til Tunesien (ja Teen 1 & 2 får allernådigst lov til at komme med 🙂 ) – så nu mangler der kun at blive planlagt fest – hvorfor er det bare svært at komme i gang med – brunch contra abefest – hvor gammel er det lige du bliver Miss Lindheart… Hmm måske bare holde begge – Fest kan man vel aldrig få for meget af 🙂

IMG_3008

Denne pool og rutchebane kommer jeg til at være stor fan af 🙂

IMG_3121

Hvor er der en Party Planner når man har brug for det – mon man kan ønske sig festen i gave 🙂 Hmm den tanke står lidt.

Hvordan holdte du din runde fødselsdag ?

Med 56 dage til så er det vist på tide at sætte lidt planer i gang 🙂

IMG_3120

Her lugter lidt af sommer 😀

 

 

 

 

 

