Sikke en weekend 🙂 En weekend der har budt på alt lige fra total forkælelse, netværk og dovenkrop – en Miss Lindheart weekend i bedste stil som i den grad har været tiltrængt 😀

Fredag startede som altid med fuld fart på jobbet – business as usual og i den lækreste fredags stemning med lidt jokes op til weekenden, så da jeg tog fra job var det med smil og en tanke om – lad mig nu nå Køge Bugt motorvejen inden den stopper helt (har tidligere siddet fast en fredag i 3 timer – der ønskede jeg et kort øjeblik at være mand 😉 ) – af sted det går og rammer selvfølgelig nærmest fuld stop derude og kan sidde og se hvordan tiden til bad og gøre sig totalt lækker til aftenens middags aftale er ved at blive en smule presset. Men det er fredag så op med musikken og syng med, der er jo alligevel intet man kan gøre, når man sidder i kø 😉

Fredagens spisested er ukendt – jeg har bare fået en tid, hvor jeg skal være klar, så spændt er jeg da, og hvad skal man tage på…Hmmm panik panik eller er det som det plejer…jeg når at prøve 2 kjoler på trods af den sparsomme tid og er da heller ikke super tilfreds, men ingen tid til et 3. Alternativ på trods af en kavalergang, der lidt har en tendens til at vise lidt for meget 🙂

Glæden er rigtig stor da vi ankommer til den hemmelige destination – Sticks‘n’Sushi NansensgadeJeg er nemlig rigtig glad for sushi, og har endnu ikke prøvet at spise der før.

Lad mig bare sige – det bliver absolut ikke sidste gang, at jeg kommer der.

Det var Fantastisk sushi, nogle ting som jeg ikke havde smagt før, fantastisk god og opmærksom service fra restaurantens tjenere, som hele tiden sørgede for at der var fyldt op med mad og drikke, og som ved hver ny ret fortalte om, hvad det nu var som vi skulle smage 🙂

IMG_2538

Efter dette så skulle vi have dessert, men da vi var godt mætte, så valgte vi at slutte aftenen af på Fidels – Endnu et sted jeg ikke havde været før, og igen et sted hvor jeg helt sikkert kommer igen.

Der var en fantastisk stemning blandt de øvrige gæster, og plads til at man kunne sidde og tale sammen over de mest fantastiske cocktails – Jeg fik den lækreste Mojitos – og havde man lyst så var der også plads til at danse.

Lørdag skulle have stået på rengøring af hjemmet og vild bytur – men endte med at være hjemmedag med total afslapning (hvis man ser bort fra turen med støvsugeren)– så jeg kunne være klar til søndagens program.

Søndag skulle nemlig bestå af træning, netværksfrokost og sæsonens første hjemmebanekamp for NFC, her er jeg med til hjemmebanekampene som repræsentant for jobbet der er sponsor for NFC.

 IMG_2554

Jeg har nu på den måde fulgt NFC i snart 2 år, og er blevet en del af aktivitetsudvalget – så selvfølgelig er det vigtigt for mig at holdet klare sig godt – lige nu kæmper de for at blive i 2.division, og i dag fik de heldigvis 3 point lige på falderebet – Godt gået Drenge 😀

At aftenen fortsatte med flere point til mine hold Brøndby IF & Liverpool efter en dejlig dag med sol og fodbold – det gjorde søndagen til en rigtig dejlig fodbolds søndag 🙂

Bedst som jeg skriver dette ryger oddset reklamen over skærmen med deres lidt skæve syn på kvinder og fodbold – jeg kan nu ikke lade være med at grine af det – for kender da en del mænd der intet aner om fodbold, og som syntes jeg er totalt tosset, fordi jeg gider se det 😉

Burde Oddset ikke også bruge mænd i deres reklamer som den skæve vinkel – eller hvad er det der gør, at det kun er kvinder, der skal hænges lidt ud på den front – mon det er fordi kvinder ikke spiller oddset ?

Jeg er nok lidt udenfor her – jeg er jo ofte ude og se bold, ser gerne bold på tv og har ynglingshold i DK, England og Spanien, og oddser også gerne.

Tankerne sættes i blød – kan man vende vinklen om i oddset reklamen?

Er du som mig glad for bold og har en ide så meld gerne ind – eller har du været i en af de situationer med misforståelser omkring bold pga manglende interesse – så del gerne, er sikker på at vi sammen kan grine lidt af det hele 😉

Ønsker dig en rigtig dejlig Mandag 😀

Her tager vi lige en sportsoplevelse mere – denne gang Basket 😉

IMG_2555

