Jeg har fået genoplivet kendskab til en af de mest fantastiske sangerinde i Danmark – og er på det nærmeste blevet en smule forelsket, hvis jeg skal holde fast i den kærlighed der opstod i går mellem hende og publikum i Nykøbing F. Teater.

Søs Fenger tog mig med storm i går – hun har stadig en stemme som en engels, der kan få hårene til at remse sig på armene af ren fryd og nydelse, og man kan ikke lade være med at forsvinde i hendes tekster.

IMG_1561

Søs tog os en tur igennem tiden med numre fra hendes debut album og helt frem til det nyeste – Nogle gange er man så heldig, at man ikke når at tænke sig om…

Her er der især 2 numre som jeg har hørt igen og igen i dag – det er

”Er det så forbi” & ”Kun et liv”

Jeg skal indrømme, at jeg til denne koncert ikke havde forberedt mig med at høre nogle af de mange albums, så de fleste numre var frisk i erindring, og slet ikke det nye, så det var en glædelig introduktion af det nye album jeg fik.

Så derfor er jeg nok endnu mere solgt af de nye numre – som er kommet op på min top 10 playliste – numrene går rent ind, og jeg tror at de fleste kan nikke genkendende til nogle af de ting, som Søs beskriver i hendes tekster.

At Søs samtidig viser en rigtig dejlig varm, humoristisk og kærlig personlighed, når hun kort fortæller om hendes numre – det gjorde kun oplevelsen endnu bedre.

IMG_1548

Jeg må også indrømme, at flere af numrene fra de ældre album også er blevet vækket til live – så meget at jeg nu har en playliste, der hedder Søs Fenger med mine favoritter 🙂

Jeg kan kun anbefale dig, at tage ud og høre Søs Fenger live – det er en utrolig stærk musikalsk oplevelse – Måske du også bliver en smule forelsket igen 😉

Jeg vil nu vende tilbage til min playliste –  Huske at der kun er et liv og få det bedste ud af det ♥

God aften 😀

IMG_1543

Selfie inden afgang til fantastisk koncert med Søs Fenger

 

