Så kom dagen endelig – Dagen hvor jeg skulle indløse min præmie som jeg havde vundet i oktober – Grundet genoptræning så var behandlingen skubbet lidt men det gør jo kun forventningens glæde større 🙂

I september deltog jeg i en konkurrence,  hvor man kunne vinde en behandling hos Pernille, Klinik First Class på Nørrebro – og her var der valg imellem en ansigtsbehandling, en dybderens eller en diamantslibning.

For mig var det ikke det store problem at vælge – som pige skal man da prøve en diamantslibning – især hvis man har fået set det afsnit af For lækker til Love, hvor Gustav bliver rigtig tøsesur over de andre ikke kan se, at han har fået en sådan behandling i et af afsnittene – min nysgerrighed var i hvert fald vakt 😉

IMG_0589

Jeg kommer ind til Klinikken og møder med det samme Pernille, som er super smilende og glad, og fortæller at hun nok skal oplyse mig, hvad det er, som hun gør undervejs i behandlingen, da det jo er min første Diamantslibning.

Diamantslibning er en af de mest effektive behandlinger indenfor microdermabrasion. Man fjerner blidt det yderste tørre hudlag, som gør huden grå og livløs.

Jeg bliver vist ind i et rum, hvor der spilles stille og roligt musik, bliver placeret på en briks med varme i ( Absolut en god ting i denne kolde tid 🙂 ) – med et lille tæppe og så er det i gang.

Pernille afrenser først min hud, og så viser hun mig den meget spændende Diamantsliber, som er et rør med små Diamanter rundt om rørets åbning, da det suger mens slibningen foretages – Her ryger min første tanke straks til de instrumenter som Tandlægen benytter, men bare rolig der er ingen lyd der er som den, der er en meget stille lyd, som man næsten ikke bemærker mens slibningen foretages.

IMG_0584

Pernille i gang med en behandling

Da Pernille har slebet den ene kind, så får jeg lov at mærke forskellen på mine kinder – og HOLD DA OP der er dømt ren BabyHud på den kind, hvor Pernille har været i gang 😀

IMG_0585

“Diamantslibe-Hovedet”

Mens Pernille fortsætter, så oplyser hun, at det vil være en god ide for de fleste at få lavet en sådan behandling mindst en gang om måneden – gerne 2 her i de hårde vinter måneder, så man kan få fjernet de døde hudceller.

Dette også set i lyset af den maske med serum,  som man får lagt efter slibningen som trænger dybt ind i huden.

Behandlingen afsluttes med en kølig creme og en speciel øjencreme – jeg skal også lige huske, at man lige får lov at ligge lidt i varmen og så et dejligt glas kildevand så man er helt afslappet, når man træder ud af klinikken.

Inden jeg går, så skal jeg da lige have et efterbillede – min hud er en smule rød efter den dejlige behandling, men det forsvinder hurtigt, til gengæld så håber jeg ikke at min lækre bløde BabyHud forsvinder alt for hurtigt – For den er bare skøn.

IMG_0587

Jeg kan sige med sikkerhed, at det ikke er sidste gang at jeg skal have en Diamantslibning 😉 Den kan varmt anbefales til alle – der er jo intet bedre end at stryge hænderne over den blødeste hud.

Jeg anbefaler gerne Pernille og kan oplyse, at hun kan tilbyde mange flere ting end Diamantslibning – der er bl.a. øvrige ansigtsbehandlinger, voksbehandlinger og negle – Men gå ind på hjemmesiden og se udvalget – der er med garanti noget, som du kunne ønske dig, og måske et ønske at sætte på listen over julegaveønsker 😉

Lige nu slapper jeg af inden jeg skal ud og høre foredrag med Jakob Olrik – Kvinde Kend din mand 😉  – kan dog lige nå at opdatere min ønskeseddel ved at sætte mit ønske om næste behandling på min ønskeseddel – Jeg ønsker for dig, at du må prøve det, hvis du ikke allerede har prøvet det 😉

