Uha det er mandag men humøret er højt og det skyldes simpelthen udsigten til en skøn uge og en stærk trang til at være glad og nyde livet.

I dag startede uge 4 med min Genoptræning igen igen og det går fremad – så i dag blev der gået en lidt længere tur uden at tabe tempoet, en udfordring med mave-, balle- og lidt arm-/ben-øvelser blev koblet på – damn det var hårdt efter den lange pause.

Men nu er udfordringen taget – jeg er vejet og målt – så nu skal det være – 7-9-13 for ingen tilbagefald igen 🙂

Eftermiddagen nydt med en god kop the hos kær veninde jeg ikke har set ret meget siden i sommers, og nu hygge med den store tøs helt alene, mens lille Blomst er i Nice.

Dette var kun Mandag – Sidder med det største smil og kun en lille smule stress over resten af ugens lidt pressede program som giver mindre tid til min genoptræning end ellers –

Ugen byder nemlig på en gang ansigtsbehandling i morgen med efterfølgende hygge hos den Kære Sofie sammen med Astrid fra Shine like a Star teamet og selvfølgelig min stemme til valget,  onsdag kontrol på hospitalet (kryds lige fingre for godt resultat), torsdag en anden ansigtsbehandling efterfulgt af hygge med ynglings Kusine og foredrag med Jakob Olrik ”Kvinde Kend din mand” – Og så kommer det… Mads Langer – og så er der lidt andet godt og samvær med andre dejlige mennesker – LIVET ER FEDT ♥

Der vil de kommende dage komme lidt nyt om de lækre ansigtsbehandlinger, Mads Langer og lidt andet som livet byder ind med.

Desuden er jeg ved at skrive om et kursus jeg har taget om ”Det Grønne Monster” – Kan du gætte hvad det er for et og kender du mon det 😉

Du og dine Kære Ønskes en herlig mandag aften ♥

IMG_0203

