Jeg har igennem en lang periode været plaget af træthed og været små-syg hele tiden – jeg ved godt, at det har skyldtes at den ”Trigeminus” – sygdom har været skyld i et nedbrugt immunforsvar – men jeg har alligevel været ivrig efter at gøre, hvad jeg kunne så sygdom ikke skulle tage over i min hverdag 😉

Der er måske flere som kan nikke genkendende til det følgende – Jeg er i takt med at sygdommen tog tid blevet mere villig til at bruge ”alternative metoder” til at få sygdommen på afstand i min hverdag.

Nogle bruger fx massage, body-sds, akupunktur eller magnet armbånd.

IMG_9811

Jeg fik i juni det første kendskab til Power Balance i forbindelse med en rundtur i Lorna Janes Showroom (Se tidligere indlæg)

Power Balance er baseret på ideen om at optimere kroppens naturlige energi flow. Dette set ud fra teorien om at alt i verden består af energibølger, og de svinger på hver deres frekvens – Hologrammet i Power Balance er designet til at resonere og reagere på det naturlige energifelt i kroppen og tage hensyn til disse energibølger.

Det første som Power Balance armbåndet hjalp mig med var mit søvn problem – men da det var overstået – så var det lige som om den indre ro tog over, og efter et stykke tid så glemte jeg helt, at jeg havde det på – Desværre.

Mit første armbånd døde efter at det var med mig en tur til en MR Scanning.

I starten tænkte jeg ikke over, at jeg nu måtte undvære mit armbånd – jeg havde det jo efter omstændighederne godt – der var kommet styr på søvnen og den indre ro/balance.

Der gik et stykke tid – de små gener ved sygdommen slog igennem igen – søvnen blev igen et problem – men det værste var at min indre ro/balance blev fuldstændig slået ud af kurs – Jeg havde affundet mig med, at frem til den operation omkring min trigeminus – så var der ting i min dagligdag jeg ikke kunne – men det at finde ro, det kunne jeg ikke.

Et nyt Power Balance blev straks bestilt – fortalte om min oplevelse og fik samme dag tilsendt det nye armbånd fra Newes.

IMG_7651

Man skulle jo så tro at jeg var blevet klog af skade – men nej – jeg har endnu en gang måtte sande, at Power Balance er kommet ind i mit liv for at blive.

Efter en tur på hospitalet hvor der ingen smykker var på – så kom jeg hjem med lidt søvn uro – en indre uro i min krop – en vilje til at ville alt men en krop der endnu ikke kan grundet operationen.

Power Balance armbåndet kom på igen – nu kan  jeg stadig ikke gøre alt, hvad jeg godt kunne tænke mig – MEN jeg er i balance, den indre ro er der, det skyldes måske også at søvnrytmen er ved at være på plads igen 😉

Power Balance armbåndet kan du få i flere farver – så det kan passe til næsten alt eller som mit være lidt diskret og sættes sammen med andre armbånd 😉

Processed with VSCOcam with g3 preset

Power Balance armbånd – omgivet af armbånd fra Brystkræft kampagnen – og armbånd fra Vejsdesign Knæk Cancer kampagne

Det kan kun anbefales at prøve det – for Power Balance armbåndet virker ikke ens på os alle.

Men jeg har kun hørt om forbedringer af livskvaliteten for andre eller en øget smidighed og balance ved træningsøvelser 😉

Det næste som snart skal sættes på en test – det er min træning – men det kan kun blive bedre 😉

Kig forbi her og se om der er et der passer dig – hvis du er blevet nysgerrig 😉

Så kan vi jo dele oplevelsen – Har du allerede prøvet det, så er du velkommen til at dele din oplevelse af armbåndet med mig også 😉

 

