Jeg er for nylig blevet bedt om at teste nogle hårprodukter fra Edge & Amika, der forhandles af Esenz – Og da hårpleje er en vigtig del for mig, så glædede jeg mig 😉

I forbindelse med denne anmeldelse er det vigtigt at oplyse, at jeg har det man vist i frisør-termer kalder Lyst Skandinavisk hår – det er ikke særlig tykt og har en tendens til at klaske sammen efter styling, hvis ikke man passer på 😉

2013-06-18 19.32.112013-06-18 19.32.17

Det første produkt jeg fik var Fresh Haze (Kan findes her)

Processed with VSCOcam with c1 preset

Første tanke var, det får jeg ikke meget brug for – det er tørshampoo – Men DEN KAN KLART ANBEFALES 😀

Jeg har netop haft nogle dage, hvor jeg ikke har kunnet få vasket håret helt, som jeg gerne ville – og der kan man klart se en forskel på, når jeg har haft tørshampooen i brug.

Enhver form for afskygning af fedtet hår forsvinder 😉 Men det bedste var den lille detalje som jeg ikke havde nærlæst  for samtidig er der et volumizing styling pulver i denne tørshampoo, som i den grad virker.

Jeg har tidligere haft svært ved at få fylde i håret – men det her produkt – det er en klar vinder 😀

Men det var ikke kun tørshampoo med super volumizing effekt, som jeg fik lov at teste. Jeg modtog Amika produkter 1 lille flaske balancing shampoo & Hydrate Conditioner 😉

Processed with VSCOcam with g3 preset

Lad mig bare sige at glansen i mit hår er vågnet til fylde og det nydes med de mest lækre dufte, som der trænger ind i håret efter vask med conditioneren 🙂

Duften fra Amika´s produkter kommer fra verdens mest nærende bær, havtorn og argan olie.

Så det eneste man kan klage over her er størrelsen på flaskerne, da jeg er faldet for produktet, og ikke mindst, da de er anderledes end de fleste shampoo/balsam flasker og udstråler eksklusivitet og pynter med en farverig label.

Det næst bedste ved at handle hos Esenz er denne viden om, at man har med produkter der på et eller flere områder er organiske, økologiske eller ”grønne”.

Så er du frisk så kom og vær med på den grønne bølge også i Hårplejen 😀 Jeg har i hvert fald et par ting der fremover er et must til mit hår 😉

Processed with VSCOcam with c1 preset

 

