IMG_9273

Honey I´m home var min første indskydelse, da jeg tænkte over, hvordan jeg skulle præsentere det fantastiske friske lækre Honning fra Helt 😀  Pudsigt for da jeg så skulle have nogle rigtig gode billeder hertil – så ser jeg, at de har brugt det på et tidspunkt på deres labels 😀

IMG_9277

Jeg mødte Anthony på Design Trade messen, hvor han stod og præsenterede hans udvalg af honning – min første indskydelse var først lige at gå forbi,  for jeg bruger kun Honning i theen – Men et fantastisk display af farver og et udvalg af smags varianter gjorde mig alligevel nysgerrig.

For ærligt skal jeg da sige, at selvom jeg kun bruger Honning i theen, så kan jeg godt smage forskel på, hvilken honning der er købt. Nogle smager altså bare bedre end andre – Sådan er det bare.

Nå men der stod jeg, og kiggede på det store udvalg – Honning med lakrids, kanel, ingefær, Tranebær, Chili og flere andre smagsvarianter – Det var jo helt svært at beslutte, hvad man skulle smage.

IMG_9274

Men jeg fik smagt et par stykker, og jeg må sige, at det er den fineste og reneste honning, som jeg længe har smagt – Helt solgt blev jeg til Lindehonning, den er så ren, fin og så fantastisk en smag.

IMG_9278Processed with VSCOcam

Men her sidder jeg altså og nyder den mest fantastisk honning i min the – men en honning som jeg for første gang siden jeg var barn, har lyst til at spise på brød også.

Jeg kan kun anbefale jer at prøve at smage denne Honning – og sidder tilbage med denne tanke, hvis Anthony laver en Honning med Chokolade smag, så tror jeg, at jeg bliver afhængig 😀

Eller for at sige det som Helt gør:

Hjertelig velkommen til HELT’s farverige verden. Honey, let’s fall in love.

Ps – Der er også en Facebook side Helt

IMG_9279IMG_9276IMG_9280 IMG_9275

