IMG_8601

Kappen hænger stadig i skabet og har næsten ikke været taget frem…..Eller det vil sige… Næsten  – og sidder endnu en gang og savner den.

Der er lige nu nogle tanker i mit liv  som presser meget på – men nogle hvor jeg faktisk ikke kan gøre ret meget andet end at vente.

Ventetiden kan virkelig være svær på nogle punkter – og når man ikke kan gøre noget, så er det jo bare med at få tankerne hen et andet sted, men det kan nogle gange være svært.

Normalt ville jeg nu være på vej til træning – det er for mig altid en god måde at få tankerne i ro og mange gange på plads.

Men da jeg ikke må træne så er det med at finde et alternativ til at få tankerne i ro igen. Samtidig skal frustrationen over  ikke at måtte træne lige ud af kroppen igen.

Hvorfor er det, at når man får af vide, at man ikke må gøre nogle ting eller man af naturlige årsager ikke kan, så er det de eneste ting, som man gerne vil gøre/lave, og man går som ”en rastløs fanget Tiger”  i cirkler rundt i buret, og tænker på om man ikke kan finde en løsning, så man måske kan gøre de ting alligevel.

Lige nu køre der alternative træningsøvelser rundt i mit hoved – selvom det er et no go – så ud med dem.

Ting på to do listen som måske kan ordnes – hvis nu man bare holder rigeligt med pauser undervejs :

Fornuften dukker også op til overfladen i brudstykker – du skal tage det roligt – du kunne jo tage en bog med ud og sidde og læse i haven. Måske finde en veninde og tage hende med på Café, tage hende med i det rolige tempo, men den skydes ned, da tale også i længere tid er et no go.

Den indre kamp er udbrudt – jeg VIL IKKE have begrænsninger – Jeg vil kunne gøre, hvad jeg vil !

Fornuftens indre stemme kommer nu op til overfladen – KEND din Begrænsninger – det er jo for dit eget bedste – Mon dette betyder at man er ved at være voksen ? Når fornuftens stemme så hurtigt kommer til og får dæmpet den trang til at gøre alt det, som man bare ikke må, men som man så gerne vil.

Under alle omstændigheder så er der lige nu våbenhvile her

IMG_8629

Ha´ en fantastisk lørdag 😀

Har du også siddet låst i frustration af begrænsninger, hvor du har måtte finde den indre ro og ladet fornuften sejre ? Hvad fik du tiden til at gå med ?

