Det er nu lidt over 3 måneder siden, at jeg tog det første skridt og skrev mit første blog indlæg, og nu er tiden kommet til at tage det næste skridt – min egen side på Facebook – https://www.facebook.com/Lindhearts

IMG_8746

Det er ikke helt uden nerver dette skridt tages – men tiden er til det, så er der nem adgang til de seneste nyheder på bloggen, konkurrencer, korte nyheder fra mig og lidt nyt fra Shine like a Star event og blog team.

Der arbejdes lige nu på udseendet på denne side – man er vel lidt perfektionistisk også her, og vil gerne gøre den så indbydende som muligt, så jeg forhåbentlig kan få de fleste af jer læsere til at like og følge den 😀

Så lad mig endelig høre fra jer – Ris & Ros modtages gerne 😉 Og syntes I at der mangler nogle informationer, så giv mig endelig en lille besked eller lang det er op til dig 😉

