En af de gode ting ved at have ferie er at man nogle gange får tid til at tænke ting igennem, især hvis man er væk fra hverdagens to do liste, og har nogle stille morgener for sig selv 😉

Mens jeg skriver dette, så sidder jeg netop og ser ud på havet, lytter til havets brusen og nyder det så meget jeg kan med solen i ansigtet, en kop the og vandflasken ved siden af.

IMG_8015

Jeg har den sidste uge været væk fra hjemmets 4 rammer – så har ikke kunnet gøre noget ved to do listen og da jeg ikke har sovet så længe, så har jeg også haft nogle timer for  mig selv om morgenen med den dejligste udsigt over havnen/havet 😀

De fleste kender nok det at der er steder, hvor de kan finde mest ro til at tænke eller til bare at koble ned i gear efter en travl hverdag med de udfordringer, som man har der.

Dette sted er for mig ved vandet – her kan jeg selv på den mest stressede dag falde ned i et lavere gear og få pulsen ned på et ordentlig niveau.

Den anden dag skrev jeg, at jeg ønskede at finde ud af at overføre lidt mere kølighed til min private person – så jeg kunne undgå nogle af de slag, som jeg har fået en del af den sidste tid.

Men nu er jeg kommet frem til, at dette projekt skal arkiveres lodret – Jeg er jo den sensitive/følsomme pige, og de gode sider skal ikke tages fra mig – det er noget som jeg er blevet pga. de ting jeg har oplevet i mit liv, og jeg har ikke lyst til at være en kold ”Bitch” .

Jeg er glad for, at jeg tager de hensyn til andre som jeg gør, og kan jo så kun håbe og arbejde på, at jeg på min vej får valgt de mennesker med de samme værdier, og at de også med kærlighed vælger at vise de samme hensyn.

I stedet for at arbejde på at være en ”kold Bitch” – så vil jeg arbejde på at være bedre til ikke at blive såret af andre mennesker – lade være med at åbne op for nogle for tidligt, og ja så stoppede de gode intentioner her…

Jeg er jo den jeg er – og må så tro på, at dem som jeg vælger i mit liv også ønsker at være gode mennesker, og behandle andre, som de gerne selv vil behandles – Kærligt, hensynsfyldt og med respekt ♥

IMG_7990

Mit ynglings citat – tages frem igen;

“We are all growing into our better selves… some are there… and some of us are still growing.”♥ ♥ ♥

Med dette i tankerne så vil jeg ønske dig en god dag – jeg vil når mine kære vågner give dem det største kram og kys, så de kan mærke min kærlighed ♥

Jeg ønsker for dig en dag fyldt med kærlighed og respekt – Husk at vise dem du holder af din kærlighed – det gør livet så meget rigere ♥

IMG_7998

