IMG_7847

Kender du det – at du nogle gange kan føle at du er 2 personer – 1 personlighed på jobbet og 1 i det private liv.

Sådan har jeg det meget stærkt i øjeblikket, og drømmen lige nu er at tage den professionelle kvinde med det kølige overblik med over i privaten – så følelserne kan komme lidt på afstand.

På jobbet er der ingen tvivl, her er der kort proces, ingen skal løbe om hjørner med mig, der er konsekvens, og der er en kølig kvinde, som ikke lader sig stoppe og ikke er bleg for at tage de hårde beslutninger.

Men sådan er det jo bare nødt til at være i den finansielle verden og i en verden med advokater ved forhandlingsbordet.

Når jeg taler job, så er der heller ingen tvivl i mit sind – Jeg er god til det, og det er der ingen der kan tage fra mig.

Når jeg så kigger i privaten – så er den kølige kvinde væk – konsekvenser er der i forhold til grænser for mine elskede piger og hverdagens gang i huset, men samtidig er der nogle ting, hvor disse grænser er i forhold til alder og konsekvenserne ændres også lidt her – beslutningerne dem tager jeg selv for det meste, men på de bløde punkter så kan jeg godt lide at pigerne er med – der kan dog komme situationer, hvor de ikke tager dem hurtigt nok, og så kan tålmodigheden slippe op (den er nogle gange lidt begrænset – men det kender de fleste forældre nok) 😉

IMG_7848

Så kommer min  ”akilleshæl” – Kærligheden / Følelser – puha det kan virkelig påvirke hele min verden – og her kunne jeg godt tænke mig en gang i mellem at være en ”BITCH”/ den hårde kvinde der siger fra første gang, i stedet for at tro på det bedste i folk og give dem en chance til, en chance til, en chance til og en chance til (nej du læser ikke forkert som tidligere nævnt så er der en del chancer til dem som jeg holder af) – dette er på nogle punkter en stærk side, for man skal jo ikke skære alle fra pga. en lille ubetydelig fejl, men man skal jo heller ikke bare stå og tage imod alt, hvad nogle folk kan finde på at byde en i livet.

For folk som ikke kender mig, så får jeg af vide, at jeg fremstår som den stærke kvinde med overblik og som ikke finder sig i noget som helst – men det er jo lige indtil de lære mig bedre at kende, så kan de godt se og høre, at jeg er det følsomme og sensitive menneske – så her er ordsproget – don’t judge a book by its cover”  ikke ramt ved siden af 😉

Mit eget lille projekt lige nu går ud på at overføre lidt mere ”Kølig business Woman”/Bitch over i den private ”Lindheart” – men uden at tabe kampen om at være det gode menneske 😉

Hvis du kender denne indre kamp – hvad gør du for at finde den indre bitch frem overfor dem du elsker ??

IMG_7725

