2013-07-23 19.23.13-2

Jeg har sovet med Robbie i nat 😉

I går var jeg ENDELIG til koncert med Robbie Williams – en koncert jeg både havde set frem til, men også været lidt afventende overfor en tur på plænen i stedet for siddepladser var ikke lige mit ønske scenarie, man er vel en smule diva – Ej spøg til side jeg hader bare at stå og blive skubbet til og trådt over tæerne 😉

Dagen startede med udflugt til KBH fra provinsen med en veninde så vi rigtigt kunne få noget ud af dagen – det blev til tur i fælledparken, lækker Italiensk mad og desserten den lækreste chokoladeis fra Paradis Is 😉

Så ned til Parken til alle de andre Robbie Fans – hvor der var fest stemning og højt humør mens Robbie tonede ud af højtalerne, så vi kunne komme i stemning 😉

Der blev købt merchandise – og nej jeg kunne ikke rigtigt styre mig – startede med et program – det udviklede sig derefter til en T-shirt, et dog-tag og at armbånd 😉

IMG_7440IMG_74352013-07-23 19.09.42

Olly Murs var opvarmning for Mr. Williams, og jeg må sige at han gjorde det godt – jeg har allerede set på om ikke jeg skal til hans koncert her til efteråret.

Hvis I ikke kender Troublemaker , Heart skips a Beat og  Hey you Beutiful (Sex is in your eyes) – så er de klart værd at tjekke ud.

2013-07-23 20.11.392013-07-23 20.10.42

Mr. Williams gjorde sin entre på scenen som kun han nu kan – op igennem sit eget hoved og skråt glidende ned til scenen, så var stilen lagt.

Hen er BIG TIME ENTERTAINER – og han gør det godt, alle i alle aldre stod og sang med på alle sang, svarede på hans meget gode spørgsmål og bemærkninger ned til publikum.

IMG_7438IMG_7439

Da de gamle numre som blandt andet Let me entertain you, Feel, Come undone, sexed up & Angel blev præsenteret eksploderede Parken, og showet blev selvfølgelig afsluttet med fyrværkeri.

2013-07-23 23.30.152013-07-23 23.30.10

Mr. Williams – Jeg er solgt & In Love – jeg er sikker gæst ved dit næste besøg i Danmark – Og sover igen sammen med mit nye merchandise mens din stemme toner ud af højtalerne

