Hos Shine like a Star har vi været så utrolig heldige at modtage nogle hudpleje produkter fra Saseline´s nye hudpleje serie Sasé , som vi kunne få lov at teste.

Det er en test, som jeg har set meget frem til, da jeg selv fik lov at vælge produktet 🙂

Igennem mange år så har jeg kæmpet en kamp med at finde miraklet, der kunne hjælpe mig mod tørre læber – forår, sommer, efterår og vinter – det er ligegyldigt læberne skal plejes, så de ikke tørre ind 😉

Jeg har været så heldig at finde miraklet til mine tørre læber – Miraklet kom i form af det mest lækre produkt fra Saseline´s hudpleje serie – Navnet er Sasé Lip Balm.

2013-07-07 13.18.47

Sasé Lip Balm er en nærende og fugtgivende læbebalsam med mandel- og macadamia Olie tilsat blomsterpeberkorn fra Tibet som øger blodcirkulationen og derved giver læberne en opblomstrende effekt.

Testen er foretaget igennem de sidste solrige dage, hvor man konstant har nydt varmen og solens stråler – og hvem kender ikke det med at ligge på stranden og pludselig så er læberne tørre af sol, vind og måske også en lille mangel på væske indtagelse 😉

Her var mit nye vidunder selvfølgelig medbragt – og det skuffede ikke – Mine læber var ikke tørre på noget tidspunkt og det bedste var at de skinnede også, denne lip balm er nærmest en lille lip glos i sig selv 😀

Jeg kan kun give Sasé Lip Balm mine varmeste anbefalinger – det er alle pengene værd – for så er dine læber klar til alt hvad der møder dem 😉

Du kan se mere om Saseline´s hudpleje serie her ;

http://saseline.com/

Glæd dig til at læse mere om test af andre produkter fra Saseline hos os fra Shine like a Star – og ikke mindst her når jeg får testet hendes ansigtsmaske, der hedder Nourishing Firming Facial Mask 😉

Lige til sidst et billede af den smukke Saseline og se så de læber 😀

2013-07-10 23.09.14

