Det er lidt over en måned siden at jeg begyndte at blogge for Shine like a Star – og ikke kun en begyndelse men også en debut for mig som blogger 🙂

Det kom derfor som en stor overraskelse, da Sofie (Stifteren af Shine like a Star) kontaktede mig i går og oplyste mig, at jeg var blevet månedens blogger blandt alle de dejlige talentfulde damer, som jeg er en del af hos Shine like a Star.

Om Månedens Blogger (Mig 🙂 ) blev der sagt:

Månedens blogger for juni måned er Sisse.  Jeg har valgt Sisse fordi hun har været meget aktiv på hendes blog, hun har været en god kollega, meget aktiv i vores gruppe, og rykket sig helt enormt siden hun startede sin blog. Jeg er stolt af dig og du er en ægte stjerne, som virkelig fortjener titlen som månedens blogger ♥

Som ny i dette vidunderlig ”Shine like a Star” univers er jeg stolt over at få denne titel, og jeg vil gøre hvad jeg kan, for at blive ved at rykke mig som blogger, og hvad jeg kan for at være en god kollega J

Sammen med de meget flotte ord fik jeg et helt utrolig flot armbånd med de dejligste stjerne – det bedste er, at det er et smykke med 2 funktioner da armbåndet også kan bruges som halskæde 🙂

 2013-07-04 15.38.06

Armbåndet er lavet af Vibeke Vejs, som er ejer af Vejsdesign – Her kan man købe dejlige smykker designet af Vibeke, og der er noget for enhver smag – så kan kun anbefale at tage et kig på hjemmesiden.  Desuden kan man også få specielt fremstillet smykker, så går du med en ide, så er der endnu en god grund til at se på denne hjemmeside J

http://www.vejsdesign.dk

Jeg har selv lige været inde og kigge, og der var masser af smykker til min ønskeseddel 😉

Tak til Shine like a Star for den store opbakning til min start som blogger og tak til Dig Sofie fordi du tog chancen og troede på mig.

Til sidst tak til dig som læser min blog – Jeg er så utrolig taknemmelig og håber at du vil følge mig og Shine like a Star – for jeg kan love at der kommer til at ske mange spændende ting her i fremtiden .

