2013-05-26 23.07.50

Denne weekend blev bare ikke helt som forventet – der var planer om træning og flere arrangementer med god underholdning og masser af glade mennesker 🙂

Fredag aften var også ren hygge blandt venner og veninder – gensyn med flere der ikke var set længe, det var skønt. Lørdagens arrangement med CL finale og Kessler Boksebraget mellem mange mennesker blev også hyggeligt – men mine tanker var et ganske andet sted.

Lørdag morgen stod på en gang bodyfit glædede mig meget selvom det skal indrømmes da vækkeuret ringede, der havde jeg gerne vendt mig om og taget en time til 😉 Men af sted det gik og så tog dagens program en helt anden drejning :-/  Mens jeg står i omklædningsrummet kommer en Pige ind og tager sig til hovedet, midt i hendes træning havde hun følt et smæld i hovedet og fået kraftige smerter i hovedet.

I løbet af ganske få minutter tager det hele til – der er flere som henkastet mener, at hun bare har trænet for hårdt og har fået for lidt morgenmad. Men da hun stadigt får det værre drøfter vi skadestue – midt i dette kommer en, der mener at have set disse symptomer før – så hurtig beslutning tog jeg og fik hende til at ringe efter ambulance, selvom hun, hendes søster og en fra centeret ville vente. Mens opkaldet foretages får hun det endnu værre og jeg ender med at sidde på gulvet med Trine i mellem mine ben, mens jeg prøver at berolige hende og få hendes vejrtrækning i ro.

Der går heldigvis ikke lang tid førend ambulancen er der, og Trine kommer under god behandling – jeg får udvekslet nummer med Trines søster Mia, så jeg kan få besked om, hvordan det går.

Et par timer efter får jeg den besked, som jeg var bange for.

Trine blev scannet, og det viste sig at hun havde fået en hjerneblødning så hun er nu overført til Rigshospitalet og under behandling – Takket værre den hurtige reaktion, så er risikoen for varige mén nedsat. (blot lidt af beskeden)

Trine – Hvis du ser dette skal du vide, at du er i mine tanker, og at jeg krydser fingre for at du hurtigt kommer ovenpå igen uden mén – Jeg vil aldrig glemme dig og håber vi igen vil mødes oppe i vores fitness center.

