2012-06-29 20.25.26

Efter lang tids overvejelser så er det tid til at prøve noget nyt og tage udfordringen op 😀

Mange har sikkert tit tænkt – Hvad indeholder et liv som Blogger – er det tidsfordriv, et ønske om at blive kendt eller er det en udvidet form af den facebook profil, som de fleste af os har.

Jeg kan jo kun svare for mig selv – for mig handler det ikke om at blive kendt, tidsfordriv er det bestemt ikke, da jeg tit godt kunne brug flere timer i døgnet til at nå det hele – en udvidelse af Facebook det kan jeg ikke svare på endnu – men NU skal der blogges..

Jeg er uddannet og arbejder indenfor den finansielle verden, enlig mor til 2 teenagepiger, medlem af et Fitness Center og alt dette skal jo gerne passes samtidig med at familie og venner ikke sættes ud på en sidelinie – eller pleje af mig selv pludselig er en mangelvare 😉

Jeg har netop sagt ja til at deltage i Shine like a Star Blog Team, en mulighed der kom netop som jeg havde tanken om at oprette egen blog. Jeg glæder mig meget til at starte i dette team og møde de andre profiler i teamet.

Denne blog kommer til at indeholde råd om privat økonomi, dagligdagens glæder og udfordringer, den evige kamp om at få tid til at komme af sted til træning, wellness og velvære.

